FREEDOM! FOREVER!



::: waktu :::


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...





Jumaat.21SePtember.2012

Di sini aku berkarya
Berblog di alam maya
Sudah tentu tidak kaya
Aku sendiri saya

Di sini aku berdiri
Atas kaki sendiri
Kekurangan diri disedari
Makin tua hari ke hari

Di sini aku melangkah
Sambil ketawa berdekah - dekah
Hari Jumaat jangan lupa sedekah
susun - susun dengan Alyaa bongkah

Di sini aku berehat
Mengenang memori terpahat
Ada baik ada jahat
Moga kita semua sihat

Di sini aku mengantuk
Mana bantal hendak diketuk
Aduhai tekak ku batuk
Jati diri perlu dibentuk

 
 p/s : Hujungan minggu ! Suka ! Minggu lepas yang kurang produktiviti . Saya membantah yahudi / israel yang menghina RASULULLAH !

   

 kata - kata ini hari : “If you don't have time to read, you don't have the time (or the tools) to write. Simple as that.” 
― Stephen King

   
 laman web hari ini : S o H o  M a M A

  __________________________________________________


0 Responses to “::: waktu :::”

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


Lilypie Fourth Birthday tickers Daisypath Next Aniversary Ticker Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers

AboutMe

  • I'm reef
  • From Kerteh New Town, Terengganu, Malaysia
  • The Last Man Standing
  • My profile

Previous posts

Archives

[Hidup Mesti Terus]

Lingkaran

Lakaran

Liputan

Lingkungan

Lembaran

Lebuhraya

Lengkapan

Lampiran

Laluan

Katakanlah





target= target=!--################################# Put your links here ############################################--_blank