FREEDOM! FOREVER!



::: skip :::


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...




......................................
Band : Hoobastank
Title : If I Were You Lyrics
.........................................


You seem to find the dark, when everything is bright
You look for all that's wrong, instead of all that's right
Does it feel good to you? To rain on my parade
You never say a word, unless it's to complain...
It's driving me insane


If I Were You, holding the world right in my hands.
The first thing I'd do, is thank the stars for all that I am...
If I Were You


Look what's around you now, more than you ever dreamed
Have you forgotten just how hard it used to be?
So what's it going to take? For you to realize
That it all could go away, in one blink of an eye...
It happens all the time


If I Were You, holding the world right in my hands.
The first thing I'd do, is thanks the stars above, tell the ones I love...
That I do


Yea If I Were You,
Whoa, yea If I Were You
If I Were You, whoaaaa
Yea If I Were You


So what's it going to take? For you to realize
It all could go away, in one blink of an eye... it happens all the time!


If I Were You, holding the world right in my hands.
The first thing I'd do, is thank the stars above, for the ones I love...
Take a breath and enjoy the view
Live the life that I wanted to
If I Were You... If I Were You... If I Were You!

p/s : Alhamdulillah berjaya mau menulis blog akhirnya. maaf semalam 25 mac tidak dapat mengemaskini blog. terdapat banyak urusan yang terpaksa diselesaikan dan perjalanan yang perlu dilalui. andai update pun macam ada je orang baca pun kan? tak penting~~ adeh. baru pulang dari Bangsar Shopping Centre bersama ibu dan ayah saya selepas makan malam sahabat ayah saya Encik Abang Aziz dari Scomi Engineering ditemani isteri dan anak beliau. makan malam di Coca Restaurant. makan `steam bot`. Alhamdulillah kenyang setelah pagi sahaja makan roti bom dengan teh tarik. saya makan sahaja sementara ayah saya borak - borak dengan sahabat lama dia itu. semalam pula kenduri kahwin saudara saya anak kepada Encik Ami yang berkahwin dengan anak Allahyarham Tan Sri Azizan ala yang Petronas dulu itu. syukur banyak makan dahlah sedap siap bertambah lagi. lupa pula kenduri di rumah Encik Amin sekitar kawasan Istana Kayangan di Shah Alam. Alhamdulillah saya sudah makin menjumpai jalan saya walau samar bayangan. hanya ada kanan dan kiri pilihan. tiada tetengah. oh. banyak saya belajar dua hari ini. oh ngantuknya. penghawa dingin sudah dipasang `full blast` dah. esok? esok mau cek status `medical check-up` shahril ikhmal dan banyak lagi perlu diselesaikan. ya ya ya. itu lagu hoobastank, bukan silverchair. dengar awal awal saya mula-mula ingat `if i were you` dendangan silverchair sebab dia punya gaya lagu dan lirik ala ala silverchair. pelik bila silverchair keluar lagu baru. rupanya hoobastank. nice one! oh cicak-man bakal keluar di pawangam nanti. oh saya masih melayan lagu iris dendangan awie. oh saya mahu tidur mimpi indah indah. oh biarkan, biarkan lena dibuai banyangan kayangan. oh, biarkan sahaja.

kata - kata ini hari : There is a climate of fear but within this climate of fear I'm very proud to say there are many, many brave people ... they're committed enough to carry on with their work, in spite of their fear ( Aung San Suu Kyi )
_____________________________________________________________


0 Responses to “::: skip :::”

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


Lilypie Fourth Birthday tickers Daisypath Next Aniversary Ticker Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers

AboutMe

  • I'm reef
  • From Kerteh New Town, Terengganu, Malaysia
  • The Last Man Standing
  • My profile

Previous posts

Archives

[Hidup Mesti Terus]

Lingkaran

Lakaran

Liputan

Lingkungan

Lembaran

Lebuhraya

Lengkapan

Lampiran

Laluan

Katakanlah





target= target=!--################################# Put your links here ############################################--_blank