FREEDOM! FOREVER!



::: bersalah :::


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...





...................................................
band : the rasmus .
title : guilty.
...............................

I feel guilty
My words are empty
No signs to give you
I don't have the time for you

You say i'm heartless
And you say i don't care
I used to be there for you
And you've said i seem so dead, that i have changed
But so have you

Guilty, guilty i feel so
Empty, empty you know how to make me feel

I put a shield upon you
I didn't mean to hurt you
I would have only poisoned your mind
Never meant to make you cry

You've been so thoughtless
I can see right through you
You used to be there for me
So don't you leave say goodbye
Cause you have changed but so have i

I never though that the time and the distance
Between us made you so much colder
I'll carry the world on my shoulders

p/s : lagu bersalah dari the rasmus. bersalah? salah kerna benar-benar salah atau perasaan bersalah. mengapa sering dikaitkan dengan perasaan? kerana perasaan berlegar dengan emosi atau mood. kadangkala bila kita tak buat itu atau ini kita rasa bersalah sedangkan orang lain tidak memandang ia salah. ini sudah masuk persepsi atau pandangan orang pula. pasti pula akan wujud bagaimana menghilangkan perasaan bersalah itu. jangan salah guna sudahlah. adeh. siapa pun tidak mahu perasaan bersalah kerna ia lebih berat dari kesalahan yang dilakukan kerana kadangkala kita buat terangan salah tapi kita tidak rasa is salah. normaliti di situ. maka pohonlah ketenangan pada Allah SWT. maka hilangkan perasaan bersalah itu kerana perasaan bukan boleh dipaksa namun boleh ditunjuki jalannya, boleh di `twisted transistor` bak kata korn. salam isnin yang blues sume. pagi-pagi sudah topik yang berat namun ini hakikat. fikirkan.

kata-kata ini hari : biar lambat, asalkan dapat {-_-}
________________________________________________________________


0 Responses to “::: bersalah :::”

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


Lilypie Fourth Birthday tickers Daisypath Next Aniversary Ticker Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers

AboutMe

  • I'm reef
  • From Kerteh New Town, Terengganu, Malaysia
  • The Last Man Standing
  • My profile

Previous posts

Archives

[Hidup Mesti Terus]

Lingkaran

Lakaran

Liputan

Lingkungan

Lembaran

Lebuhraya

Lengkapan

Lampiran

Laluan

Katakanlah





target= target=!--################################# Put your links here ############################################--_blank