FREEDOM! FOREVER!



::: antara AP dan ayah pin :::


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...





lagu = Menanti Sebuah Jawaban
artis = Padi

aku tak bisa luluhkan hatimu
dan aku tak bisa menyentuh cintamu
seiring jejak kakiku bergetar
aku tlah terpagut oleh cintamu
menelusup hariku dengan harapan
namun kau masih terdiam membisu

sepenuhnya aku ingin memelukmu
mendekap penuh harapan 'tuk mencintaimu
setulusnya aku akan terus menunggu
menanti sebuah jawaban 'tuk memilikimu

betapa derunya rindu menusuk jiwaku
semoga kau tahu isi hatiku
dan seiring waktu yang terus berputar
aku masih terhanyut dalam mimpiku

aku tak bisa luluhkan hatimu
dan aku tak bisa menyentuh cintamu

p/s : lagu tema movie `ungu violet` nyanyian padi. antara ayah pin dan AP?
amende tuh? tahlah. akhirnya `kerajaan langit` ayah pin telah dirobohkan.
ajaran yang sesat sesesatnya di mana kesesatannya dapat dalam cd promo `ayah
pin the journey` yang ada dikongsi di network. Nauzubillah minta kita semua
dijauhkan dari kesesatan. AP pula dgr2 dah settle. Takpe nanti tun datang utp
kasik scroll tanyalah dia kerana dia bersungguh-sungguh mempertahankan proton
yang diwujudkannya. namun proton masih ditakuk lama. kemasukan terlalu banyak
kereta dari luar negara sepatutnya memberikan saingan sihat kepada proton
namun tunggu dan lihat sahajalah. harga minyak pun sudah naik bermakna
kenaikan harga barang2 lain, perkhidmatan dan segalanya. Alhamdulillah kita
Malaysia masih mempunyai kekayaan minyak lagi. Rm 10 minyak tak sebanyak mana dah.
Berkesempatan menonton movie `kiamat sudah dekat` semalam dan sgt9 bestnyek.
lagi best kut dr AADC dan tentang dia. Tengok jgn tak tengok. [*_*]
_____________________________________________________________________________________


0 Responses to “::: antara AP dan ayah pin :::”

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


Lilypie Fourth Birthday tickers Daisypath Next Aniversary Ticker Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers

AboutMe

  • I'm reef
  • From Kerteh New Town, Terengganu, Malaysia
  • The Last Man Standing
  • My profile

Previous posts

Archives

[Hidup Mesti Terus]

Lingkaran

Lakaran

Liputan

Lingkungan

Lembaran

Lebuhraya

Lengkapan

Lampiran

Laluan

Katakanlah





target= target=!--################################# Put your links here ############################################--_blank