FREEDOM! FOREVER!



::: telefon mudah alih :::


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...





digi.. kenapa dengan digi? kerana digi sedang promosi
INITIAL D Race to Japan Challenge with DiGi. Filem yang
bakal `drift` di pawagam di seluruh Malaysia hujung jun
ini. Saya penggemar setia initial D. Nick takumi pun curi
dari initial D. Berkaitan dengan telefon mudah alih, saya
memiliki telefon mudah alih semenjak seawal tingkatan lima
lagi. No yang sama saya gunakan sejak dahulu hingga kini.
Fon pertama ericcson ape tah yang leh tuko kaver tuh.
Lepas tuh ericcson yang ade flip sikit sebelum v3688 dan
nokia 8310 yang setia digunakan sehingga hari ini.

Masa awal tahun pertama di UTP, saya antara yang terawal
memiliki handphone. Gelemer gaklah pehtuh dpt tolong kwn2
kalau nak sms or misscall. Time tuh leh sms maxis dgn maxis
jek. Lupa pula saya gunakan maxis prepaid. Time dulu leh
kumpul sampai 100 lebey kredit kerna xde sape nak call.
Selepas itu semua orang memiliki handphone. Nokia 3310 menjadi
pilihan. Handphone sudah menjadi keperluan. Kini sudah zaman
telefon kaler2 berkamera. Saya belum terbuka hati lagi ingin
menukar nokia 8310 tersayang lagi berjasa ini kecuali betul2
rosak. Nokia 8310 sememangnya lengkap dari semua aspek terutama
tahan lasaks. Berbanding motorola v3688 yg amat smart namun flip2
lama2 itu rosak ini rosak. Handphone saya pun sudah lama tidak
ber ringtone, silent mode jek. Walaupun begitu saya sentiasa
updatekan diri dengan perkembangan handphone mudah alih.
Nokia N91 nampaknya membuka sedikit hati dengan memori 4gb nya.
Nanti sudah bekerja mungkin baru melepaskan nokia 8310 ini.
Adeh . Ada sms pula. BzzZzz. U`ve got sms~ dr sape eh ? :P
_____________________________________________________________________________________


0 Responses to “::: telefon mudah alih :::”

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


Lilypie Fourth Birthday tickers Daisypath Next Aniversary Ticker Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers

AboutMe

  • I'm reef
  • From Kerteh New Town, Terengganu, Malaysia
  • The Last Man Standing
  • My profile

Previous posts

Archives

[Hidup Mesti Terus]

Lingkaran

Lakaran

Liputan

Lingkungan

Lembaran

Lebuhraya

Lengkapan

Lampiran

Laluan

Katakanlah





target= target=!--################################# Put your links here ############################################--_blank