FREEDOM! FOREVER!



::: Cerucuk Besi :::


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...





Kumpulan : bapa lipas
Tajuk : parut

Saya koyakkan hati saya terbuka
Saya menjahit diri sendiri
Kelemahan saya kerna terlalu prihatin
Parut mengingatkan saya semalam itu benar
Saya koyakkan hati saya terbuka hanya tuk merasa

Pening dan rasa kecewa
Saya hanya mahu duduk sendirian
Saya tertekan kerna kamu datang
Kenapa tidak sahaja pulang
Kerana kamu menumpukan kesakitan
Dan saya tak mampu tolong kamu baikilah sendiri
Kamu membuat saya tidak siuman
Apa yang saya mampu kata hanyalah

Saya koyakkan hati saya terbuka
Saya menjahit diri sendiri
Kelemahan saya kerna terlalu prihatin
Parut mengingatkan saya semalam itu benar
Saya koyakkan hati saya terbuka hanya tuk merasa

Saya cuba bantu kamu sekali
Melawan nasihat saya sendiri
Saya lihat kamu terus jatuh
Tapi kamu tak pernah perasan
Yang kamu tenggelam dalam air
Saya hulurkan tangan
Simpati adalah diri saya
Malam ini peluang terakhir kita

Pening dan rasa kecewa
Saya hanya mahu duduk sendirian
Kamu tidak sepatutnya kembali
Kenapa tidak sahaja pulang
Kerna kamu tenggelam dalam air
Dan saya cuba capai tangan kamu
Dan biarkan hati terbuka
Tapi kamu tidak faham
Tidak faham
Kamu baikilah sendiri

Saya tak dapat bantu kamu baikilah sendiri
Sekurang-kurangnya saya dah mencuba
Maaf tapi saya mesti terus dengan kehidupan sendiri

Saya koyakkan hati saya terbuka
Saya menjahit diri sendiri
Kelemahan saya kerna terlalu prihatin
Parut mengingatkan saya semalam itu benar

p/s : maaf andai translasi lagu ini tidak betul. Petikan dari paparoach,
scars. Andai kita rasa down bila kita dengar lagu down dapat
mengingatkan kita down tetap down tapi kembali bangkitlah semula.
Hidup ada pasang surut bak pantai. Kenapa cerucuk besi? Kerna semalam
terlihat cerucuk besi yang diketuk tang,tang berbanyak banyak kali
baru masuk. Bermakna asas yang ditanam seteguh cerucuk besi akan
mantap dan tidak diganggu gugat dalam semua aspek. Baik~!
_____________________________________________________________________________________


0 Responses to “::: Cerucuk Besi :::”

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


Lilypie Fourth Birthday tickers Daisypath Next Aniversary Ticker Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers

AboutMe

  • I'm reef
  • From Kerteh New Town, Terengganu, Malaysia
  • The Last Man Standing
  • My profile

Previous posts

Archives

[Hidup Mesti Terus]

Lingkaran

Lakaran

Liputan

Lingkungan

Lembaran

Lebuhraya

Lengkapan

Lampiran

Laluan

Katakanlah





target= target=!--################################# Put your links here ############################################--_blank