FREEDOM! FOREVER!



::: Keputusan :::


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...





Alhamdulillah syukur keputusan peperiksaan saya sudah diperolehi.
Syukur kerana usaha saya selama ini berbaloi.Keputusan yang sangat
saya tidak percaya apabila melihat buat kali pertama. Makin bersemangat
untuk saya meneruskan perjuangan di UTP. Keputusan GPA saya yang paling
tinggi sepanjang saya di UTP. Saya hanya ada lagi 1 semester dan saya
tidak boleh mensia-siakan peluang yang ada ini. Kelas kan bermula
24 Julai. Seminggu sahaja untuk berehatan di rumah sebelum pulang.
Cuti yang sememangnya cuti semata. Pulang ke UTP kawan-kawan sudah
tiada ramai yang dah graduasi. Yang ada hanyalah `extenders` seangkatan.
Tak apa. Perjuangan tetap diteruskan. Semangat! Hujan sepanjang hari
laksana hujan dalam hati sanubari ini. Mari layan lagu `M. Nasir` bertajuk
`Yang Bertakhta Akhirnya`. Hayatilah...

===================================
Artis : M. Nasir
Tajuk : Yang Bertakhta Akhirnya
===================================

Kita tak lagi sehaluan
Bukan sebagai yang diimpikan
Rupanya di saat-saat yang genting ini
Terjawab jua persoalan

Dan kita terpaksa memilih
Jalan yang telah ditentukan
Dan kita sama-sama dewasa menghadapinya

Kesan cinta membakar, menghempas, mencabar
Keteguhan hati dalam nostalgia
Cinta membakar, menghempas, mencabar
Dan harus ditelan walaupun pahit

Tidaklah kita yang berkata
Cinta tak mesti bersatu
Apa benarkah itu
Atau kata-kata yang tak bermakna

Dan mereka jua berkata
Tiada yang lebih pedih
Tiada yang lebih menyiksa
Dari cinta yang tak sampai

Dan akhirnya cinta jua yang bertakhta
Menyuluh dalam kegelapan
Dan akhirnya cinta jua yang bertakhta
Menyatukan kita dari terpisah
Oleh cinta palsu

_____________________________________________________________________________________


0 Responses to “::: Keputusan :::”

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


Lilypie Fourth Birthday tickers Daisypath Next Aniversary Ticker Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers

AboutMe

  • I'm reef
  • From Kerteh New Town, Terengganu, Malaysia
  • The Last Man Standing
  • My profile

Previous posts

Archives

[Hidup Mesti Terus]

Lingkaran

Lakaran

Liputan

Lingkungan

Lembaran

Lebuhraya

Lengkapan

Lampiran

Laluan

Katakanlah





target= target=!--################################# Put your links here ############################################--_blank