FREEDOM! FOREVER!



FiNaLLy... i`m iN yEaR 5.... i`m iN a SuM SorT oF ReLaTiOnShiP ( why do u blog ? )


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...





DeHearty - DI HATI

Di hati bersama mengembara
Tika masanya tika saatnya ku terasa
Meredah lautan kasih sinar iman yang teguh
Redup menyinar hati sanubariku

Kutabahkan hatiku dibuang berkelana
Gerimis hati terpaku sukma
Semoga hidayahNya kan terus menyinar
Penuhi alam kegelapan

Berikan kekuatan dalam mencari sinar
Di jalan ini kuhadapi duka dan sedu sepi
Bersama teman-teman harungi perjuangan
Biarpun kekurangannya ada takkan ku gundah

C/O: Kita akan bersama menempuh segalanya
Bersatu hati mendamaikan jiwa yang keluh resah
JAnji patri bersama ikatan teguh setia
Bersama menuju gerbang impian kita harapkan

Di hati kita bersama.. Di hati kita melangkah..
Jangan dipisahkan kasih bersaudara..
Jangan didendamkan ukhuwah yang terbina..

p/s : finally... i`m back to this blog... thanx cik dana ingatkan aku... uhuks...
Alhamdulillah.Glad to be back here. In da land of tronoh. Pretty bz lately in da 1st 2 weeks as many things have to be settled down.Alhamdulillah semuanye dah settle dah.
Alhamdulillah persoalan di hati pun dah terungkai dah.Before that,why do we blog?
Kawan aku Mazlee mengatakan blog nih mcm org2 jiwang2 jerk,ade lak mengatakan blog nih untuk melepaskan perasaan,ade lak mengatakan blog nih untuk meluahkan perasaan, ade pulak mengatakan trend semata2.yerlah orglain wat blog kite pun nak wat. so masing2 ade reason masing2. bagi aku lak blog nih lebih kurang mcm experession dirilah.tuh jrg2 dpt update.hehe.nasih baik ade member yg rajens ingatkan.member yg ske sgts lagu the darkness.

Have just finished doing my washing. Have to miss call sumone sat lg. And the review some of my lecture notes.Maybe theres quiz pop up suddenly ? Who knows ? Ptg nih nak wat experiment tuk pc aku nih haa. Aku sudah membeli hard disk berjumlah 120 gb jerk.
Tuh jer yg boleh diupgradekan.So lepas ni aku ade 240 gb. huhu. 3 Ogos laks tajuk FYP
keluar.Ahaks.Hoping everything fine.X lupe lak dah seminggu aku menukar status friendster ku.Alhamdulillah sekarang nih sume nye berjalan lancar.Thanx sume legal or illegal advisor yg byk membantu aku. Finally i`ve found someone untuk bersama2 berjuang dgn aku~! 1 things paling besar dah settle dah. Sekarang nih just tumpukan pada study n final yr projek aku. X lupe juge Selamat Pengantin Baru kepada bestest friend aku Sudiwana Sulong..Adeh mak aku sms aku laks tanye da bgn lum.Da Da Da bgn da.oklah, subuh dulu kwn2.Hayatilah lagu tema aku dgn icebox`jR aku, Di Hati....


0 Responses to “FiNaLLy... i`m iN yEaR 5.... i`m iN a SuM SorT oF ReLaTiOnShiP ( why do u blog ? )”

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


Lilypie Fourth Birthday tickers Daisypath Next Aniversary Ticker Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers

AboutMe

  • I'm reef
  • From Kerteh New Town, Terengganu, Malaysia
  • The Last Man Standing
  • My profile

Previous posts

Archives

[Hidup Mesti Terus]

Lingkaran

Lakaran

Liputan

Lingkungan

Lembaran

Lebuhraya

Lengkapan

Lampiran

Laluan

Katakanlah





target= target=!--################################# Put your links here ############################################--_blank