FREEDOM! FOREVER!



::: SaYoNaRa SaRaNgEnA :::


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...





BeRhEnTi BeRhArAp

Aku tak percaya lagi
Dengan apa yang kau beri
Aku terdampar di sini,
tersudut menunggu mati
Aku tak percaya lagi
Akan guna matahari
Yang dulu mampu terangi,
Sudut gelap hati ini
Aku berhenti berharap
Dan menunggu datang gelap
Sampai nanti suatu saat,
Tak ada cinta kudapat
Kenapa ada derita
Bila bahagia tercipta
Kenapa ada sang hitam,
Bila putih menyenangkan

Aku pulang...
Tanpa dendam kuterima kekalahanku
Aku pulang... tanpa dendam kusalutkan kemenanganku
Kau ajarkan aku bahagia,
Kau ajarkan aku derita
Kau tunjukkan aku bahagia,
kau tunjukkan aku derita
Kau berikan aku bahagia,
kau berikan aku derita


p/s : sayonara sarangena kepada kawan sepraktikal aku dari
kuittho yg baru abes jumaat lepas , lenny dan elaiza. selamat
kembali semula ker kuittho. best gaks sesekala dpt berkawan
luar daripada member se UTP. happy 1st anniversary gak kepada
rumet aku , odan ,setelah 1 yr bersama wani arwen nyer. setahun
dah diorang mengkapelkan diri. sabtu n ahad harituh aku pulang
ke Sabak Bernam. last balik raya haji. best sesekala dapat pulang
ke kampung menghidup udara segar. lepas tuh, hari semasa surf2
friendster kat MMC, terjejak semula my old friends, ana yasmin ,
head girls stf 2000 , tup2 dier beritahu dah nak bertunang
dah 19 jun nih , tergezut gaklah sbb setelah bertahun-tahun x
mendengar khabar berita terus nak bertunang , apa2 pun ucapan
selamat bertunang kepada saudari ana yasmin dan kepada yang
mengenali diri die especially stfians die menjemput semua
menghadirkan diri..thanx dana memaksa aku meng up date
kan blogger nih. a few more weeks before abes praktikal. really
wanna enjoy this practical time. yeah. semalam mendapat sedikit
nasihat dari legal advisor tentang subjek2 yg perlu diambil yr 5
sem 1 ngan fyp. thanx to him.lagu atas tuh ? ouh. amik dari citer
sephia. citer nampak cambest jerk. ok. later....


0 Responses to “::: SaYoNaRa SaRaNgEnA :::”

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


Lilypie Fourth Birthday tickers Daisypath Next Aniversary Ticker Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers

AboutMe

  • I'm reef
  • From Kerteh New Town, Terengganu, Malaysia
  • The Last Man Standing
  • My profile

Previous posts

Archives

[Hidup Mesti Terus]

Lingkaran

Lakaran

Liputan

Lingkungan

Lembaran

Lebuhraya

Lengkapan

Lampiran

Laluan

Katakanlah





target= target=!--################################# Put your links here ############################################--_blank