FREEDOM! FOREVER!



::: hiasan :::


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...




=====================================
Mawi - Angan dan Sedar
=====================================

Mohon selembar harapan,
Buatku sedang rawan,
Biarpun sekadar cuma senyuman,
Ikhlas kau pujaan,
Mohon sesaat berangan,
Buat ku meleraikan,
Apapun hiba dan tangisan,
Menawan segala perasaan,

(Chorus)
Aku sedar siapa diriku,
Aku dah tahu siapa aku,
Aku sedar dan berasa malu,
Aku sangatlah mahu berterima kasih,
Sungguh,

Langsung tak pernah marah walaupun sekali seakan memahami,
Langsung tak pernah kasar dalam berbahasa menjaga maruahku,
Langsung tak pernah jeling menunjukkan benci pada diriku ini,
Buatku tak pernah akan pernah menyesal menagih cintamu biarpun membelai rindu.
Mohon secebis kasihan,
Janganku dilupakan,
Dalam lipatan kenangan,
Bercinta dikau di persimpangan,

(Chorus)
Aku sedar siapa diriku,
Aku dah tahu siapa aku,
Aku sedar dan berasa malu,
Aku sangatlah mahu berterima kasih,
Sungguh,

Langsung tak pernah marah walaupun sekali seakan memahami,
Langsung tak pernah kasar dalam berbahasa menjaga maruahku,
Langsung tak pernah jeling menunjukkan benci pada diriku ini,
Buatku tak pernah akan pernah menyesal menagih cintamu biarpun membelai rindu.
Lalalalalala.
lalalalalalal..

Aku rela merindumu.
Aku rela merindumu.
Aku rela merindumu.


p/s : Jumaat 1 November 2013
Hari ini ingin pulang memandu ke Perlis. Pertama kali memandu dengan transportasi baru ini. Sebelum bertolak hantar dahulu barangan sudah beli semalam ke rumah baru. 8.50 pagi bertolak gi makan dahulu di kedai makan BTHO depan Mc D . Tetiba Alyaa termuntah pulop. Sejuk selsema mungkin. Basuh2 di PETRONAS kemudian 9.50 pagi bermulalah pengembaraan bersama SPORTRON. Kami lalu di Lebuhraya Persekutuan kemudian naik SPRINT selepas itu lalu mana tah yang keluar terus ke PLUS Sg Buloh. 10.20 sudah di Sg Buloh. TEruskan perjalanan 10.50 sudah di Tapah. PErjalanan lancar kereta ada lah tidak terlalu banyak. JAm 11.45 berhenti pula di UTC Ipoh niat asal hendak ke toilet sahaja. KEmudian jumpa buah beli buah kemudian jumpa pula medan selera makan dahulu. Saya makan soto bakso manakala isteri makan mee sup daging. sEdap dan harga patut. Beli roti bekalan sebelum teruskan perjalanan jam 12.55 pagi. Lepas itu cari masjid di exit Kuala Kangsar. Alhamdulillah senang jumpa masjid itu. LEpas solat sekitar 2.00 petang teruskan perjalan lagi. Tetiba hujan lebat amat kenalah berhati-hati. Mata dah berat. Berhenti di RNR Gurun sekitat jam empat. Teruskan perjalanan sampai di Kangar dalam 5.20 petang terus pegi makan di restoren. KEmudian pulang Alhamdulillah sampai! Malam awalan sudah ketiduran.

Sabtu 2 November 2013
Santai sahaja ini hari. Persediaan untuk kenduri akikah esok. Pagi ke The Store cari barang. Haiyoo pendingin hawa tidak pasang pula! Ke kedai-kedai lain sebelum tapou nasi kandar dan makan tengahari. Petang ketiduran  pula.

Ahad 3 November
Majlis kenduri akikah ini hari. Alhamdulillah semua berjalan lancar sekali. Pagi - pagi teman isteri tercinta ke pasar pagi dan adik ipar ambil laksa di Kuala Perlis. Kemudian siap-siap layan saudara-mara dan tetamu yang hadir. Hujan dan panas sering berganti. Laksana kehidupan ini. Chewah!

   

 kata - kata ini hari : The most common way people give up their power is by thinking they don’t have any. –Alice Walker


   laman web hari ini : ASmar PUnya BLog


  __________________________________________________


0 Responses to “::: hiasan :::”

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


Lilypie Fourth Birthday tickers Daisypath Next Aniversary Ticker Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers

AboutMe

  • I'm reef
  • From Kerteh New Town, Terengganu, Malaysia
  • The Last Man Standing
  • My profile

Previous posts

Archives

[Hidup Mesti Terus]

Lingkaran

Lakaran

Liputan

Lingkungan

Lembaran

Lebuhraya

Lengkapan

Lampiran

Laluan

Katakanlah





target= target=!--################################# Put your links here ############################################--_blank