FREEDOM! FOREVER!



::: garapan :::


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...




======================================================
Aku Mahu Dia – Hazama (OST Apa Celop Toqq)
======================================================

Saat aku kenali dia
Hati ini selalu gundah
Selalu ingin dekati
Dan ingin menghampiri dia

Aku mahu dia milikku
Ku harap semua pun tahu
Bahagia terasa bila
Ku melihat senyumannya

Aku sedar ku telah jatuh cinta
Dengannya hatiku terasa luar biasa
Aku tahu kau selalu curi lihat aku
Matamu jelaskan kau mahu

Katakanlah padaku kasih
Andainya kau punya
Perasaan sepertiku
Agar kita bisa bersama

Tolong jawablah kasih
Jawablah perasaan
Hatiku yang menebal
Ku selalu terbayang senyummu

Aku sedar ku telah jatuh cinta
Dengannya hatiku terasa luar biasa
Aku tahu kau selalu curi lihat aku
Matamu jelaskan kau mahu

Katakanlah padaku kasih
Andainya kau punya
Perasaan sepertiku
Agar kita bisa bersama

Tolong jawablah kasih
Jawablah perasaan
Hatiku yang menebal
Ku selalu terbayang senyummu



 p/s : Sabtu 24 November 2012 . Baru pulang dari berjumpaan Pereka Hiasan Dalaman di `Ritze Damansara` . InsyaAllah selepas dapat kunci rumah maka beliau akan mengukur dalaman rumah sebelum melukis dalam bentuk 3D pula . Banyak kami perbincangkan . Selepas itu `dating` di The Curve pula . Beli belah jualan murah banyak itu ! Ibu dan ayah pergi berkursus Dr Azizan di PGRM Cheras ambil bilik di sana terus itu . Minggu depan kembali ke pejabat pula . Menyambung kerja - kerja yang tertundaan . Alyaa bermain lego baru nya kemudian tengah tengok Upin - Ipin .

 

 kata - kata ini hari : “Flexibility requires an open mind and a welcoming of new alternatives.”
― Deborah Day
 

 laman web hari ini : Go To Melaka

  __________________________________________________


0 Responses to “::: garapan :::”

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


Lilypie Fourth Birthday tickers Daisypath Next Aniversary Ticker Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers

AboutMe

  • I'm reef
  • From Kerteh New Town, Terengganu, Malaysia
  • The Last Man Standing
  • My profile

Previous posts

Archives

[Hidup Mesti Terus]

Lingkaran

Lakaran

Liputan

Lingkungan

Lembaran

Lebuhraya

Lengkapan

Lampiran

Laluan

Katakanlah





target= target=!--################################# Put your links here ############################################--_blank