FREEDOM! FOREVER!



::: lupa :::


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...





=================================
Antigraviti – Faizal Tahir
=================================

Saat graviti lepaskan ku pergi
Meninggalkan semua terbang ku tinggi
Ku mula semua baru

Bebas berlari
Waktu yang takkan menunggu
Walau jauh ku tetap tunggu

Mahu ku sapu
Mahu berseri selalu
Memikirkan diriku yang memikirkan mu selalu

Antigraviti
Aku graviti aku kamu

Saat graviti lepaskan ku pergi
Meninggalkan semua terbang ku tinggi
Ku mula semua baru

Biarkan bulan bersandarkan bahu
Bintang berlegar di kiri kanan aku
Tetap pulang ku padamu
Jangan dibimbang
Waktuku tak mati sini
Dan ku mula episod baruku

Round ku satu
Mahu kau senyum selalu
Memikirkan diriku yang memikirkan mu selalu

Antigraviti
Aku graviti aku kamu

Saat graviti lepaskan ku pergi
Meninggalkan semua terbang ku tinggi
Ku mula semua baru

Biarkan bulan bersandarkan bahu
Bintang berlegar di kiri kanan aku
Tetap pulang ku padamu
Begitu laju
Menunggu saat bersatu
Nantikan aku
Kembali ke pangkuan mu
Dapatkah kamu menerima aku
Mahukah waktu mengubati segala pilu yang lalu

Aku pulang
Aku pulang padamu
Kembali ku
Kembali padamu
Aku pulang
Aku pulang padamu
Kembali ku
Kembali padamu

Biarkan bulan bersandarkan bahu
Bintang berlegar di kiri kanan aku
Tetap pulang ku padamu


 

 p/s : Selasa.2.Oktober.2012.

Salam  Cheras ,

Kenapa semua tema boss ini ? Boss `immediate` saya akan memindahkan diri ke Borneo . Kami dalam jabatan teknikaliti dan pengurusan akan menerima `boss` baru . Sudah genap setahun juga dengan `boss` saya ini di KL . Bukan senang memimpin . Lebih lagi yang ingin melakukan kerja adalah orang bawahan . Namun orang atasan tanggungjawab pada merangka strategi pengurusan dan menetapkan objektif . Saya pun sudah boleh terima pemikiran atasan walau terpaksa melupakan akar umbi . Masing - masing ada tanggungjawab perlu dilaksanakan . Moga `boss` baru boleh memimpin kami ke arah kecemerlangan !


   

 kata - kata ini hari : “When we are tired, we are attacked by ideas we conquered long ago.” 
― Friedrich Nietzsche


   
 laman web hari ini : Life.Passion.Hope.Love
   __________________________________________________


0 Responses to “::: lupa :::”

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


Lilypie Fourth Birthday tickers Daisypath Next Aniversary Ticker Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers

AboutMe

  • I'm reef
  • From Kerteh New Town, Terengganu, Malaysia
  • The Last Man Standing
  • My profile

Previous posts

Archives

[Hidup Mesti Terus]

Lingkaran

Lakaran

Liputan

Lingkungan

Lembaran

Lebuhraya

Lengkapan

Lampiran

Laluan

Katakanlah





target= target=!--################################# Put your links here ############################################--_blank