FREEDOM! FOREVER!



::: yayasan :::


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...




==================================
Aku Yang Berdosa by Shahir
==================================

Sejauh mana
Langkah ku di sana
Aku melupakan Mu

Seluas mana
Kau beri padaku
Masih ku angkuh pada-Mu

Segalanya dusta
Gelap mengaburi ku

Ya Allah
Apa yang bisa
Ku tebus kepada-Mu
Atas dosaku

Ya Allah
Ku hina terasa
Biar ku bersujud
Untuk ke syurga-Mu

 
 p/s : Ahad . 14 Oktober 2012 . Esok sudah kerja . Hujung minggu yang agak sibuk . Jumaat malam Sabtu yang amat pening kepala . Tergolek - golek . Ini hari baru lega pening kepala . Tadi nenek dengan Cik Did datang sekejap . Emak dengan Cik Did ke Kursus Dr Azizan Yang Mantap itu . Gambar Singapura yang amat moden sekali ! Tetapi mahal untuk ada kereta dibeli . 

Cerita terbaru pasal Genneva  apa pelaburan amat menggamit pemyimpan dan pelabur mereka . Moga cepat selesai masalah mereka itu . Ada yang menyimpan RM 200 000 sebulan boleh dapat pulangan RM 8 000 ! Terlalu banyak komitmen dan tanggungan mereka . Peringatan pada kita semua untuk berhati - hatian juga .

Oh semalam juga isteri saya pening kepala . Alhamdulillah Alyaa sihat sudah . Cuma habiskan antibiotik sahaja . Bermain sungguh - sungguh dia di rumah . Bila bosan bermain , menonton Upin dan Ipin pula . Syukur pada Allah . Moga Allah lindungi dan peliharai kita semua . Semalam menyorot filem dari tahun sebelum merdeka sehingga kini . Tahun 2012 menunjukkan kutipan filem yang kurang memberangsangkan . Cerita `29 FEBRUARI` pun tidak laku . Tahun 2010 dan tahun 2011 lebih baik . Esok kerja ! Kena siapkan PPA / YER / YEPR . Apalah sangat kerja saya ini tahun . Jumaat lepas [ 12 Oktober 2012 ]  jumpa Doktor Yap . Beliau mengesyorkan agar sedikit pembedahan pada telinga kerana makin mengecil . Dia akan berbincang dan beri cadangan nanti . Takutttttttttttttttttttttttttttttttttttttt !



 

 kata - kata ini hari : “Everyone should be able to do one card trick, tell two jokes, and recite three poems, in case they are ever trapped in an elevator.” 
― Lemony Snicket, Horseradish: Bitter Truths You Can't Avoid

   

 laman web hari ini : RizQi ZAff

  __________________________________________________


0 Responses to “::: yayasan :::”

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


Lilypie Fourth Birthday tickers Daisypath Next Aniversary Ticker Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers

AboutMe

  • I'm reef
  • From Kerteh New Town, Terengganu, Malaysia
  • The Last Man Standing
  • My profile

Previous posts

Archives

[Hidup Mesti Terus]

Lingkaran

Lakaran

Liputan

Lingkungan

Lembaran

Lebuhraya

Lengkapan

Lampiran

Laluan

Katakanlah





target= target=!--################################# Put your links here ############################################--_blank