FREEDOM! FOREVER!



::: imbuh :::


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...




====================================
In-Team > The Messenger Of Allah
====================================


Your face is bright like the shining moon
Lighting up darkness of the night
We are here we think of you
Oh Muhammad Rasulullah

The coming of you makes the brightest day
Shining through along the way
You bring the love of al isla
You are the symbol of unity

( chorus )
You bring the light to the entire world
You bring the hope into human life

You lead us to the way of truth
Oh Muhammad
Oh Muhammad Rasulullah

Well my friends the time has come
To have some peace and serenity
From the love of Rasulullah
Oh Muhammmad Rasulullah


p/s : Wow ! hampir sebulan saya tidak menulis blog . hari ini , Jumaat 15 Mac 2012 saya MC kerana berehat sakit perut . syukur Alhamdulillah pagi tadi sudah baik sudah tapi kena berehat . semuanya bermula jam 2 pagi Rabu 13 Mac 2012 apabila saya berulang ke tandas sampai pagi . dapat tidur 15 minit kemudian ke tandas semula . pagi Rabu terus saya bergegas ke klinik bersama isteri untuk mengambil ubat dan MC . Doktor menyatakan ada mungkin keracunan makanan atau toksin di dalam perut itu yang memulas itu . Memang tidak larat kerana seharian melayan perut yang senak . pagi makan roti kemudian tengahari pun roti . Alhamdulillah petang isteri memasak lauk sup ayam . Lepas makan rasa senak lagi . Esok pula Khamis pagi perut sudah ok tapi badan agak lemah juga . Gagahkan diri pergi kerja . Rupanya belum baik . Dari 9 pagi ke 4 petang melayan perut sahaja . Uhuks . Petang selepas ambil Alyaa terus ke klinik kebetulan jumpa doktor semalam jumpa . Terus di injeksi di bahagian belakang ! Tergezut den . Dia kata untuk angin dan asid perut itu . Alhamdulillah malam makan bubur pula isteri masak dan dapat tidur lenaan . Pagi ini Alyaa pula macam nak demam maka kami berdua duduk di rumah bersama nenek Alyaa . Alhamdulillah seharian baik sudah . Semenjak kebakaran , perut sudah tidak seperti dahulu . Adeh .

Minggu lepas pula baru selepas injeksi kali ke2 untuk parut - parut pada hari Khamis dan MC pada hari Jumaat . Isnin dan Selasa sebelum itu pula di Kerteh ada tugasan di sana . Terasa amat sangat terlalu paling sayu dan pilu bila berada di bumi Kerteh . Kugagahi juga kerana meneruskan perjuangan dan kenalah menerima hakikat . Alhamdulillah semua berjalan lancar . Saros membawa ke banglo lama yang tinggal Sapiq seorang sahaja yang lain budak - budak baru . Hhuhuhu . Sapiq pun nak kahwin sudah minggu hadepan sudah . Saros menjamu makan malam di rumahnya di Rantau Bukit selang beberapa rumah dari rumah lama saya . Terngiang waktu di rumah lama , waktu Alyaa mula belajar berjalan lepas merangkak (manly cryyy) . Sob9 . Tapi tiada apa jadi kekuatan padaku kerana kini ku ada isteri tercinta , Alyaa , mak , abah dan keluarga sahabat handai :)


kata - kata ini hari :
A popular Government without popular information, or the means of acquiring it, is but a Prologue to a Farce or a Tragedy, or perhaps both. Knowledge will forever govern ignorance: And a people who mean to be their own Governors, must arm themselves with the power which knowledge gives.
~ James Madison ~

laman web hari ini : Kamera Jamil

__________________________________________________


0 Responses to “::: imbuh :::”

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


Lilypie Fourth Birthday tickers Daisypath Next Aniversary Ticker Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers

AboutMe

  • I'm reef
  • From Kerteh New Town, Terengganu, Malaysia
  • The Last Man Standing
  • My profile

Previous posts

Archives

[Hidup Mesti Terus]

Lingkaran

Lakaran

Liputan

Lingkungan

Lembaran

Lebuhraya

Lengkapan

Lampiran

Laluan

Katakanlah





target= target=!--################################# Put your links here ############################################--_blank