FREEDOM! FOREVER!



::: biasa :::


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...






2011 sudah berlalu
Gendang 2012 sudah dipalu
Lidah kaku menjadi kelu
Hati sebak menjadi pilu

2011 waktu berehat
Memberi badan agar sihat
Kisah tragedi masih terpahat
Oh aku bukan orang jahat

2012 waktu untuk bangkit
Lupakan segala sakit
Biar bermula dengan rakit
Lama – lama naik bukit

Sedikit lagi nak umur baru
Tapi kepala masih tergaru
Menunggu datangnye seru
Di mana ilmu untuk berguru

Moga aku kembali seperti biasa
Mohon pada Maha Esa
Biar pedih aku sahaja rasa
Doaku terhapus segala dosa

Terkenang kawan setahun lepas
Duduk bersama sejuk dan panas
Dari kecil seperti tunas
Kini besar laksana nanas

Masa berlalu tidaklah sama
Kadang cepat kadang lama
Aku cuba cari rentak irama
Kadangkala bagai drama

Apa dihati biarlah dihati
Kusimpan kenang sampai mati
Yang penting ada cinta sejati
Menemani aku dalam segenap erti

Sungguh aku rindukan semalam
Ada terang adanya kelam
Apa khabar apakah salam
Moga keakraban ada di dalam

Oh aku harus ke depan
Walau wajah sudah tidak berapa tampan
Syukur Alhamdulillah aku belum dikapan
Diberikan peluang betulkan kesilapan  

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Selasa 3 Januari 2012



p/s : Selamat Tahun Baru 2o12 ! Banyak berlaku dalam Disember 2011 tahu . Hihihihihi .

kata - kata ini hari : Remember, people will judge you by your actions, not your intentions. You may have a heart of gold--but so does a hard-boiled egg.Anonymous

laman web hari ini : Nadhirah

__________________________________________________


0 Responses to “::: biasa :::”

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


Lilypie Fourth Birthday tickers Daisypath Next Aniversary Ticker Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers

AboutMe

  • I'm reef
  • From Kerteh New Town, Terengganu, Malaysia
  • The Last Man Standing
  • My profile

Previous posts

Archives

[Hidup Mesti Terus]

Lingkaran

Lakaran

Liputan

Lingkungan

Lembaran

Lebuhraya

Lengkapan

Lampiran

Laluan

Katakanlah





target= target=!--################################# Put your links here ############################################--_blank