FREEDOM! FOREVER!



::: titik :::


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...






==============================
Penyanyi : Once of Dewa
Tajuk : Dealova
==============================

aku ingin menjadi mimpi indah dalam tidurmu…
aku ingin menjadi sesuatu yang mungkin bisa kau rindu….
karena langkah merapuh tanpa dirimu…
ooohh..karena hati tlah letih….

aku ingin menjadi sesuatu yang selalu bisa kau sentuh…
aku ingin kau tau bahwaku selalu memujamu….
tanpamu sepinya waktu merantai hati…
oh bayangmu seakan akan….

reff
kau seperti nyanyian dalam hatiku yang memanggil rinduku padamu..ooohh
kau seperti udara yang kuhela kau selalu ada….
**
hanya dirimu yang bisa membuatku tenang…
tanpa dirimu aku merasa hilang……….
dan sepi……
back to reff

p/s : Alhamdulillah. semalam jam 2 lebey semalam selamat tiba ke rumah di taman cempaka setelah diambil bapa saya di puduraya. temuduga pun syukur berjalan lancar. i`ve try my very9 best! kalau ada rezeki dan jodoh saya dengan MMHE maka dalam masa 2 minggu akan dipanggil. andai tiada, mungkin strategi baru pula perlu dilaksanakan. esok pula bersukarelawan di petrosains seperti biasa 9 pagi - 7 malam. minggu hadapan? saya tidak tahu di mana lagi saya dan apa yang saya lakukan. mungkin masih meluncuri internet mengisi lagi minda ini dengan pelbagai ilmu dan pengetahuan baru. tiada tahu mengapa saya gusar ini malam. resah dan gelisah pula melanda. tiada apa alasan untuk itu. esok, oklah itu. tenang-tenang sahaja. oh. lagu best bangatt dari `once`. mahu undur diri dahulu. moga esok ada lagi pelajaran baru saya (-_-)

kata - kata ini hari : "Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." ~Benjamin Franklin~

laman web hari ini : Taman Lirik
( lirik - lirik melayu terbaru sekali hangat di pasaran terang atau gelap )
__________________________________________________


0 Responses to “::: titik :::”

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


Lilypie Fourth Birthday tickers Daisypath Next Aniversary Ticker Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers

AboutMe

  • I'm reef
  • From Kerteh New Town, Terengganu, Malaysia
  • The Last Man Standing
  • My profile

Previous posts

Archives

[Hidup Mesti Terus]

Lingkaran

Lakaran

Liputan

Lingkungan

Lembaran

Lebuhraya

Lengkapan

Lampiran

Laluan

Katakanlah





target= target=!--################################# Put your links here ############################################--_blank