FREEDOM! FOREVER!



::: sangat :::


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...





aku amat rindukan semalam
tapi
rindukah semalam padaku
aku sangat nantikan esok
namun
adakah esok untukku
aku punya seribu harapan
akan
terlaksanakah cita-cita itu
aku bersemangat berkobar-kobar
masih
bertenagakah esok melangkah
aku terlalu kerinduan
biar
kerinduan itu terpendam

p/s : hari ini saya bersukarelawan setelah beberapa minggu tidak bersukarelawan. agak blurry dan pendiam sehingga kawan saya menegur saya nampak pendiam. mungkin terlalu lama OFF. ia ini hari saya menjaga stesen hiliran. bersama-sama dua sukarelawan lain seorang pelajar utm kl dan seorang lagi pelajar utp. oh utp maka banyaklah berborak-borak tentang utp. tidak lupa bapa sudah memasang stesen `movie` dan `sports`. nampak gaya bolehlah saya menonton `world cup` selepas ini. ahad baru kembali bersukarelawan. sengal juga kaki tadi terlebih semangat terang - terang pada pengunjung. esok ingin buat apa ia? karya di atas maaf pendek sahaja. itu pun kurang idea belum secukup rasa. terima kasih kerana peluang untuk bercerita. selamat malam sang - sang perindu !

kata - kata ini hari : "It is difficult to know yourself if you do not know others. To all Ways there are side-tracks. If you study a Way daily, and your spirit diverges, you may think you are obeying a good way, but objectively it is not the true Way. If you are following the true Way and diverge a little, this will later become a large divergence. You must realise this."
~ Miyamoto Musashi~


laman web hari ini : Rushdina Sofia
( .:: sometimes when i am alone , i see blue light in my mind calming and reflective it shows , how we can be at peace within the inner soul , it's nice to see the light inside mind , and to follow it through transitions of speed , movement within ease , sitting here , dreaming in fantasy ::. )
____________________________________________________________


0 Responses to “::: sangat :::”

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


Lilypie Fourth Birthday tickers Daisypath Next Aniversary Ticker Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers

AboutMe

  • I'm reef
  • From Kerteh New Town, Terengganu, Malaysia
  • The Last Man Standing
  • My profile

Previous posts

Archives

[Hidup Mesti Terus]

Lingkaran

Lakaran

Liputan

Lingkungan

Lembaran

Lebuhraya

Lengkapan

Lampiran

Laluan

Katakanlah





target= target=!--################################# Put your links here ############################################--_blank