FREEDOM! FOREVER!



::: tewas :::


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...





..........................................................
Kumpulan : XPDC

Tajuk : Semangat Yang Hilang
............................................................................

( 1 )
Tidak engkau seorang
Juang hingga titisan
Rempuh tak berharapan

( 2 )
Nanti aku di sana
Di ufuk pemikiran
Lalu menghayatinya

( 3 )
Kita laksanakan
Mata hati yang damai
Di sana kejujuran

( korus )
Semarak impian segunung harap dipulang
Usahlah diragukan keupayaan sendiri
Hati yang membara mengikutkan kata-kata
Jawapannya di sini
Semangat kita yang hilang
Oh kita cari pulang

( ulang korus )

Malu bertanya kawan
Sesat cari jalan pulang
Biar ia berkesan
Di lubuk hati terbenam

( solo )

( ulang 2, 3 dan korus )

p/s : tewas. aku tertewas lagi. maafkan aku teman. ampuniku rakan. pohon keampunan pada Tuhan. tadi sudah ketemu seseorang di petronas. keputusan agak tidak memberangsangkan. tidak perlu diceritakan apa yang berlaku dalam perbincangan namun mungkin inilah apa yang dirasa oleh orang yang terdahulu. entahlah. rasa `down` se`down`nya pun ada. rasa `loser` lagilah ada. aku ingat aku kuat tapi tidak terlalu kuat. aku ingat aku tabah tapi selalu rebah. mungkin banyak dosa-dosaku padaNYA. mungkin jalan hidupku berliku begini. aku tidak mengharap pada esok lagi. aku tiada harap pada sejam nanti. aku tidak boleh rasa `down` tapi dah perasaan. mana boleh tolak! biarlah esok jadi `diari baru seorang lelaki`. biarlah apa sahaja ketentuanNYA aku pasrah. i hate this feeling but mungkin kesedaran pada diri sendiri dengan apa yang terjadi. i can`t stand this anymore even i`ve tried. mendengarkan mp3 "laura pausini" berjudul "it's not goodbye" walau aku tidak perlu `goodbye` pada sesiapa. mungkin `goodbye` pada masa silam. mungkin `goodbye` pada diri sendiri. mungkin `goodbye` selamanya. tidak lupa mp3 `adam ahmad` berjudul `kau pergi jua`. macam ada kena mengena saja kedua-dua lagu ini. layan. guruh di angkasa mungkin akan hujan lebat malam ini. harapan tetap harapan namun perasaan gelodak ini belum berakhir. amat berliku dan semakin perit dirasa. biarlah. biarlah. oh selamat malam jumaat. mungkin semua ada hikmahNYA dan aku yakin sungguh-sungguh percaya pada takdirNYA. oh aku perlu kumpul kembali kekuatan ini. maafkan aku teman, ampuniku rakan. maaf. maaf tidak terhingga. terima kasih atas segalanya. aku bukan seperti sangkaan. bukan.....

kata - kata ini hari :To be or not to be, that is the question. Whether it is nobler in mind to suffer the slings and arrows of outrageous fortune or to take up your arms against a sea of troubles and by opposing, end them. To die, to sleep no more. [ HAMLET]

laman web hari ini : Kelly Services Malaysia
( Kelly Services, Inc. (NASDAQ: KELYA, KELYB) is a Fortune 500 company headquartered in Troy, Mich., offering staffing solutions that include temporary staffing services, staff leasing, outsourcing, vendor on-site and full-time placement. Kelly has a global network of offices across Asia-Pacifc, Europe and America. Kelly provides employment to more than 700,000 employees annually, with skills including office services, accounting, sales, customer service, engineering, information technology, law, science, marketing, light industrial, education, health care and home care. Revenue in 2005 was $5.3 billion )
_____________________________________________________________


0 Responses to “::: tewas :::”

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


Lilypie Fourth Birthday tickers Daisypath Next Aniversary Ticker Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers

AboutMe

  • I'm reef
  • From Kerteh New Town, Terengganu, Malaysia
  • The Last Man Standing
  • My profile

Previous posts

Archives

[Hidup Mesti Terus]

Lingkaran

Lakaran

Liputan

Lingkungan

Lembaran

Lebuhraya

Lengkapan

Lampiran

Laluan

Katakanlah





target= target=!--################################# Put your links here ############################################--_blank