FREEDOM! FOREVER!



::: sempurna :::


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...





............................................
Mimpi Yang Sempurna
Artist: Peter Pan
Album: Taman Langit
.................................................................

Mungkinkah bila kubertanya pada bintang-bintang
Dan bila kumulai merasa bahasa kesunyian
Sadarkah aku yang berjalan dalam kehampaan
Terdiam terpana terbata semua dalam keraguan

Aku dan semua yang terluka karena kita

Aku kan menghilang dalam gelap malam
Lepas ku melayang
Biarlah kubertanya pada bintang-bintang
Tentang arti kita

Dalam mimpi yang sempurna

p/s : P/s : ia hari ini saya asyik sungguh melayan lagu peter pan ini bertajuk `mimpi yang sempurna`. Anda pernah ada mimpi yang sempurna? Mimpi yang merealisasikan semua impian? Apa yang berlaku terhadap saya kebelakangan ini rasanya saya pernah bermimpi tentang perkara-perkara tersebut. Terima kasih kerana ada yang menyedarkan saya tentang gaya Penulisan yang agak memeningkan juga. Saya akan cuba untuk tidak memenangkan orang lain dan diri sendiri juga. Mungkin syok sendiri sahaja menulis dan terpengaruh dengan gaya Penulisan idola – idola saya. Esok semuanya akan berbeza, putaran roda sudah bertukar gear. Semalam merupakan semalam yang tidak akan saya lupakan. Hari esok tetap saya nantikan penuh berdebar dan bersemangat waja. Esok saya akan memulakan kerjaya baru sebagai `field engineer` di `Alam Hidro`. Berkemungkinan besar akan `outstation` terus esok ke Johor ke `site`. Mungkin kata ganti diri yang perlu dikurangkan kerana nampak skema sangat. Hari ini duduk sendirian memikirkankan `hari` semalam, `hari` yang telah dilalui dan ` hari` esok. Di dalam hati ini, apa yang terbuku hanya Allah SWT yang tahu. Terlalu berat dan tidak terduga cabaranNYA pada diri ini dirasakan. Semua tidak tersangka. Masa untuk terus maju ke hadapan dan terima kasih kerana warna – warni kehidupan ini. Semangat! Oh perlu mencari barang-barang untuk esok. Nampak gaya macam selepas ini tidak dapat lagi untuk `update` setiap hari, tetapi akan diusahakan juga. Senyumlah saya, senyumlah kerana semalam, kerana pengisian yang terpatri abadi selama – lamanya.

kata - kata ini hari : "Faith is a continuum, and we each fall on that line where we may. By attempting to rigidly classify ethereal concepts like faith, we end up debating semantics to the point where we entirely miss the obvious — that is, that we are all trying to decipher life's big mysteries, and we're each following our own paths of enlightenment." ~ Dan Brown

laman web hari ini : AmiAwe.Blogs
_______________________________________________________________


0 Responses to “::: sempurna :::”

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


Lilypie Fourth Birthday tickers Daisypath Next Aniversary Ticker Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers

AboutMe

  • I'm reef
  • From Kerteh New Town, Terengganu, Malaysia
  • The Last Man Standing
  • My profile

Previous posts

Archives

[Hidup Mesti Terus]

Lingkaran

Lakaran

Liputan

Lingkungan

Lembaran

Lebuhraya

Lengkapan

Lampiran

Laluan

Katakanlah





target= target=!--################################# Put your links here ############################################--_blank