FREEDOM! FOREVER!



::: salon :::


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...





kala buhsan
termenung kelam
malam tetap suram
mana bebintang
hati keruan
jiwa merontaan
mana tenang
dalam kegusaran
pahit manis
perut kelaparan
kenangan datang
gamit segalanya
jalan berlikuan
tetap diteruskan
esok ada
lusa mungkin
semalam sejarah

p/s : tah apa pentah aku merepeks. lupe pule kala kebuhsanan kat
umahs aku melayans cite salon dengan tema cinta bukan kosmetik
lakonan raja farah dan pierre andre.tuh pun baru abes 1 cd. lg 1
cd dok abeh lg. ok gaklah. sempoi lain dari lain kira pengarah
lainlah asyik sama jek. kisah ringan yang masih tidak seberat cerita
spinning gasing. asyik itu cerita aku bandingkan. hari ini berlegar di
blog blog orang jek. haha. tidak, aku tidak buhsan cuma perlukan sesuatu
untuk dilakukan. syabas saudara tart dan seli kerna diterima petronas
bekerja khamis ini masuk kerja.aku? aku yang `simpan dalam tengok` punye
status pasrah sahaja. andai petronas sudi,tolonglah panggil aku segera.
huhu. andai tidak, biarlah daku berlalu pergi cariks kerja kat tempat
lain laks. oh banyak magazine aku borong laks. petang tadi majalah
transworld skateboarding may 2003 lama nyek yg murahs ( kerna aku suka
kumpul majalah itu ) dan pada sebelah malam majalah t3 feb 2005 ( baru nyaa ).
haha. ibu sudah suruh saya makan. lapar. wassalam.
_____________________________________________________________________________________


0 Responses to “::: salon :::”

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


Lilypie Fourth Birthday tickers Daisypath Next Aniversary Ticker Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers

AboutMe

  • I'm reef
  • From Kerteh New Town, Terengganu, Malaysia
  • The Last Man Standing
  • My profile

Previous posts

Archives

[Hidup Mesti Terus]

Lingkaran

Lakaran

Liputan

Lingkungan

Lembaran

Lebuhraya

Lengkapan

Lampiran

Laluan

Katakanlah





target= target=!--################################# Put your links here ############################################--_blank