FREEDOM! FOREVER!



::: berhenti :::


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...





..............................................................
Berhenti Berharap


by Sheila On 7

..............................................................



Aku tak percaya lagi

Dengan apa yang kau beri

Aku terdampar disini

Tersudut menunggu mati



Aku tak percaya lagi

Akan guna matahari

Yang dulu mampu terangi

Sudut gelap hati ini



Aku berhenti berharap

Dan menunggu datang gelap

Sampe nanti suatu saat

Tak ada cinta kudapat



Kenapa ada derita

Bila bahagia tercipta

Kenapa ada sang hitam

Bila putih menyenangkan

ha... ha...



Reff :

Aku pulang....

Tanpa dendam....

Ku terima... kekalahanku...



Aku pulang...

Tanpa dendam...

Kusalut kan .. kemenanganmu...

wow..



Kau ajarkan aku bahagia

Kau ajarkan aku derita

Kau tunjukkan aku bahagia

Kau tunjukkan aku derita

Kau berikan aku bahagia

Kau berikan aku derita..



[female vocal]

ha.. ha.. ha...



[duta]

Aku pulang....

Tanpa dendam....

Ku terima... kekalahanku...



[female vocal]

Rebahkan kalbumu

Lepaskan perlahan

Kau akan mengerti

Semua..



[duta]

Aku berhenti berharap

Dan menunggu datang gelap

Sampai nanti suatu saat

Tak ada cinta kudapat..

p/s : sahaja layan lagu lama. sahaja. tiada idea malam ini. suram. kelam.
_____________________________________________________________________________________


0 Responses to “::: berhenti :::”

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


Lilypie Fourth Birthday tickers Daisypath Next Aniversary Ticker Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers

AboutMe

  • I'm reef
  • From Kerteh New Town, Terengganu, Malaysia
  • The Last Man Standing
  • My profile

Previous posts

Archives

[Hidup Mesti Terus]

Lingkaran

Lakaran

Liputan

Lingkungan

Lembaran

Lebuhraya

Lengkapan

Lampiran

Laluan

Katakanlah





target= target=!--################################# Put your links here ############################################--_blank