FREEDOM! FOREVER!



::: formasio :::


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...





===============
Lemas - Ruffedge
===============

lemas ku dalam dakapan mu
tidak ku sangka kau begitu
inikah lumrah orang bercinta
tiada ruang nafasnya
lemas ku dalam pelukan mu
tidak ku perlu kau begitu
inikah ertinya bercinta
berikan ruang agarku selesa
memang dia orangnya,
mula memangnya sempurna
tiada yang buruk darinya
bahagia sentiasa di rasa
tapi kini dah berubah
yang indah jadi derita
aku resah gelisah
yang tinggal hanyalah
sakit dan peritnya
kini, aku mula sedari,
apa yang telah terjadi
diriku dibebani bayangmu
tapi tu semua dulu,
memang ku tidak mahu
teruskan percintaan ini bersamamu
bukanku benci kepadamu
bukanku benci oh watakmu
percayalah kataku,
aku rimas, aku lemas
bukanku benci cemburumu
bukanku benci kau ekoriku
percayalah kataku,
aku rimas, aku lemas
kini, aku sedari,
apa yang telah terjadi
diriku dibebani bayangmu
tapi tu semua dulu,
memang ku tidak mahu
teruskan percintaan
ini bersamamu
katakan apa yang
harus aku lakukan
agar kau mengerti
Oh oh oh oh oh

p/s : setelah beberapa hari dihabiskan mencuba tempelan baru, tempat blog baru,
format blog baru namun saya ambil keputusan kekalkan format ini iaitu title,
selitkan picture, paste, lagu, p/s dan publish post. belum masa mungkin tukar
lagipun make it simple jeklah. cuma saya ingin memastikan akan diupdate setiap
hari. macam ada orang sahaja datang pun kan. adeh. mau datang, datang, tamau
datang, datang esok lusa. pagi jumaat yang ceria di mana jam 6 sudah bangun pagi.
bapa saya menyuruh saya menyiapkan resume untuk dihantar kepada ramunia holdings.
kena bitau phi phi nih. semalam lewat juga tidur memikirkan diri sendiri, masa
lalu, masa depan. masa - masa yang ada. tidak lupa juga masalah. masa jugaks kan.
ya saya kekalkan blog ni sebagaimana "http://www.avicenna959.8m.com"
saya masih tidak dihapuskan dari `freeserver`. ia saya memang tetap seperti biasa.
saya adalah saya. saya tidak buhsan di rumah cuma mungkin perlukan aktiviti untuk
memproduktivitikan diri ini. oh lupa laks lagu lemas dari RE. cambest gaks laguh.
ya lemas dalam bercinta. namun kita yang memilih untuk lemas di kutuh utara ke,
lautan hindi ke, laut cina selatan ke, kolam ke, tasik ke, mahupun lombong. semua
pilihan di tangan kita wahai para pencinta tidak kira apa yang anda cintakan kan.
adeh. mau ambil kusyen yang sudah siap dibasuh. salam jumaat semua. ini formasinya!
_____________________________________________________________________________________


0 Responses to “::: formasio :::”

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


Lilypie Fourth Birthday tickers Daisypath Next Aniversary Ticker Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers

AboutMe

  • I'm reef
  • From Kerteh New Town, Terengganu, Malaysia
  • The Last Man Standing
  • My profile

Previous posts

Archives

[Hidup Mesti Terus]

Lingkaran

Lakaran

Liputan

Lingkungan

Lembaran

Lebuhraya

Lengkapan

Lampiran

Laluan

Katakanlah





target= target=!--################################# Put your links here ############################################--_blank