FREEDOM! FOREVER!



::: sergah :::


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...




==============================================
Menunggu Karma (Teroesir) oleh Nidji
==============================================

Aku yang teroesir jauh dari kamu
Jauh dari kamu
Cinta dan harapan dibunuh dan mati
Bangkit dan terbunuh lagi (semua kan mati)
Aku yang mengemis
Mengais cintamu
Seperti pengemis
Aku yang dibuang
Dari relung tangan orang yang ku cinta

Oh Tuhan ampunilah dosa
Dendam aku padanya
Menunggu karma
Aku menunggu karma
Menunggu karma
Aku menunggu karma

Dengar dan ingatlah
Saat aku bangkit dari kesedihan
Engkau kan berlutut
Memohon diriku
Memohon ampunan dari diriku
Oh Tuhan ampunilah aku
Niat buruk di doa

Aku hanya inginkan dia
Merasakan getir cintaku
Menunggu karma (membalasmu)
Aku menunggu karma (membalasmu)
Menunggu karma (membalasmu)
Aku menunggu karma (membalasmu)


p/s : Rabu 10 September 2014
Sedap juga lagu Nidji ini. Layan terutama bahagian ending bila 'fly'. Uhuks. Tadi berjumpa Dr Yap di Prince Court . Jumpa jam satu. Tidak berapa lama. Alhamdulillah semua ok. Tangkap-tangkap gambar semua. Sempat 'dating'  di Viva dengan isteri tercinta. Oh pagi tadi amatlah sesak sekali 9.30 baru sampai klcc!
   

kata - kata ini hari : β€œAn optimist is a person who sees a green light everywhere. The pessimist sees only the red light. But the truly wise person is color blind.” – Dr. Albert Schweitzer

   

 laman web hari ini : Diari Dietku

  __________________________________________________


0 Responses to “::: sergah :::”

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


Lilypie Fourth Birthday tickers Daisypath Next Aniversary Ticker Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers

AboutMe

  • I'm reef
  • From Kerteh New Town, Terengganu, Malaysia
  • The Last Man Standing
  • My profile

Previous posts

Archives

[Hidup Mesti Terus]

Lingkaran

Lakaran

Liputan

Lingkungan

Lembaran

Lebuhraya

Lengkapan

Lampiran

Laluan

Katakanlah





target= target=!--################################# Put your links here ############################################--_blank