FREEDOM! FOREVER!



::: segalanya :::


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...




==========================================================
Havoc – Joe Flizzow feat. Altimet & Sonaone
==========================================================

Havoc havoc hav
Havoc havoc hav hav hav
Havoc havoc hav
Havoc havoc hav hav hav
Kan gua dah cakap gua
Havoc havoc hav
Havoc havoc hav hav hav
Havoc havoc hav
Havoc havoc hav hav hav
Kan gua dah cakap gua
Havoc havoc hav
Havoc havoc hav hav hav
Havoc havoc hav
Havoc havoc hav hav hav
Kan gua dah cakap gua
Havoc havoc hav
Havoc havoc hav hav hav
Havoc havoc hav
Havoc havoc hav hav hav
Kan gua dah cakap gua

Budak Subang Jaya memang ada gaya
Macam hari-hari hari raya
Cuma nak pergi Fifteen
Still so fresh so clean
Memang nampak ballin’ walaupun tengah miskin

Eh mestilah nak pimpin’
Nak tackle awek Ampang
Pakai topi KL lagi senang diorang pandang
Tak naik collar kita tak pakai bag sandang
Lu pakai seluar jean? Gua pakai seluar mambang

Havoc havoc hav
Havoc havoc hav hav hav
Havoc havoc hav
Havoc havoc hav hav hav
Kan gua dah cakap gua
Havoc havoc hav
Havoc havoc hav hav hav
Havoc havoc hav
Havoc havoc hav hav hav
Kan gua dah cakap gua
Havoc havoc hav
Havoc havoc hav hav hav
Havoc havoc hav
Havoc havoc hav hav hav
Kan gua dah cakap gua
Havoc havoc hav
Havoc havoc hav hav hav
Havoc havoc hav
Havoc havoc hav hav hav
Kan gua dah cakap gua

Berapa banyak enam belas dua belas dan lapan
Yang boleh aku rakam dalam masa satu malam
Keluar radio dapat berapa banyak putaran
Ini tak adil rappers buat aduan kat SUHAKAM

Kartel kuku besi mikrofon kami cengkam
Takkan lepas dari genggam walau terputus lengan
Nanti kita jumpa senyum tak boleh salam-salam
Aku belanja keluar makan jadi korang makan dalam

Havoc havoc hav
Havoc havoc hav hav hav
Havoc havoc hav
Havoc havoc hav hav hav
Kan gua dah cakap gua
Havoc havoc hav
Havoc havoc hav hav hav
Havoc havoc hav
Havoc havoc hav hav hav
Kan gua dah cakap gua
Havoc havoc hav
Havoc havoc hav hav hav
Havoc havoc hav
Havoc havoc hav hav hav
Kan gua dah cakap gua
Havoc havoc hav
Havoc havoc hav hav hav
Havoc havoc hav
Havoc havoc hav hav hav
Kan gua dah cakap gua

Mereka kata aku havoc jadi aku mungkin havoc
Kasut aku havoc tapi masyuk belum havoc
Jumpaku di airport tengah beli coklat
Kapal terbang terbang takde pilot cause Im so fly

Liar macam puma
Lari macam sukma
Watch how we run it
Like Mahathir bukan Lokman

Lu pi mai pi mai tang tu
Pusing bulatan Rothmans
Tinggal lu belakang macam Kagawa Dortmund

Havoc havoc hav
Havoc havoc hav hav hav
Havoc havoc hav
Havoc havoc hav hav hav
Kan gua dah cakap gua
Havoc havoc hav
Havoc havoc hav hav hav
Havoc havoc hav
Havoc havoc hav hav hav
Kan gua dah cakap gua
Havoc havoc hav
Havoc havoc hav hav hav
Havoc havoc hav
Havoc havoc hav hav hav
Kan gua dah cakap gua
Havoc havoc hav
Havoc havoc hav hav hav
Havoc havoc hav
Havoc havoc hav hav hav
Kan gua dah cakap gua
Havoc havoc hav
Havoc havoc

 

 p/s : Sabtu 4 Januari 2014
Alhamdulillah hari ini Sabtu 4 Januari 2014 secara rasmi kami berpindah rumah. Kami mulakan pagi-pagi dengan mop 1 rumah. Mop segala habuk-habuk yang ada. Lepas mop dalam pukul 10.00 pula kami beli-belah di Aeon Big. Macam-macam kami beli. Oleh kerana belum ada lagi `water filter` maka kami beli dulu Spritzer Dispenser yang boleh letak botol 5.5 liter - 9.5 liter. Beli juga pinggan mangkuk segera untuk bacaan doa selamat dan AL-BAQARAH petang ini lepas Zohor. Lepas `shopping` kami makan dahulu alas perut di KFC. Jumpa kawan Alyaa, malu-malu pula Alyaa. Adeh. Lepas hantar semua ke rumah, mandi-mandi dan solat maka lepas itu bacaan doa selamat dan surah Al - Baqarah bersama adik-adik dan abang-abang Tahfiz. Alhamdulillah semua berjalan lancar. Ada lebih kurang 20 orang sama-sama baca insyaAllah selamat dari segala gangguan dan dalam lindungan Allah SWT. Petang sambung kemas lagi. Malam makan dekat rumah emak sahaja beli ayam Barada setengah RM 13 sahaja. Malam susah juga mahu tidur hari pertama. Terpusing-pusing juga nak biasakan diri itu. Pukul berapa entah baru terlena.

Ahad 5 Januari 2014
Hari ini bangun pagi beli kuih-muih dahulu. Lepas itu bermulalah kerja keras sampai macam hendak pengsan begitu. Dalam 10 lebih orang Reliance pasang sliding door. Sejam lebih juga mereka pasang. Alhamdulillah cantik sekali! Sambil itu pasang katil bawah di bilik tetamu juga. Pakcik Rosli datang dengan 2 kawan dia angkut semua barangan. Paling penting mesin basuh dan juga peti ais! Semangat. Berat juga barangan yang diangkut. Pukul 3 lebih baru selesai semuanya. Fuh. Petang lepas asar sambung kemas-kemas lagi. Malam lepas Maghrib bungkus Risya lama pula kena tunggu!
   
kata - kata ini hari : Certain things catch your eye, but pursue only those that capture the heart. – Ancient Indian Proverb
 
__________________________________________________


0 Responses to “::: segalanya :::”

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


Lilypie Fourth Birthday tickers Daisypath Next Aniversary Ticker Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers

AboutMe

  • I'm reef
  • From Kerteh New Town, Terengganu, Malaysia
  • The Last Man Standing
  • My profile

Previous posts

Archives

[Hidup Mesti Terus]

Lingkaran

Lakaran

Liputan

Lingkungan

Lembaran

Lebuhraya

Lengkapan

Lampiran

Laluan

Katakanlah





target= target=!--################################# Put your links here ############################################--_blank