FREEDOM! FOREVER!



::: pasca :::


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...




=============================================
Siti Nurhaliza – Destinasi Cinta
=============================================

Verse 1 

Di hati yang mana 
Ku temu cinta terindah 
Kau berikan ku jawapan 
Tiada lagi persoalan 

Sambut cintaku ini sayang 
Berselimutkan kasih kita 
Di ruang hatiku yang terpencil 
Mekar cinta kita yang akhir 

Chorus 

Kini 
Menuju ke destinasi 
Puncak cinta tertinggi 
Aku menunggumu 
Aku takkan jemu 
Kerna cinta itu 
Termanis bagiku 

Verse 2 

Mimpiku semalam 
Kau hadir bersama cinta 
Kau lukiskan dua hati 
Lambang kasih sayang sejati 

Kau datang bersama sinar 
Menyuluh hatiku yang pudar 
Kini semua kembali berseri 
Bila kau hadir, ku damba 

Ulang chorus 

Bridge 

Matahari masih jingga 
Menyala cinta bagai bara 
Perjanjian kita berdua 
Kekal selama 
Berdua 
Berdoa 
Bersama 
Sayang

Ulang chorus

 

 p/s : Jumaat 15 November 2013
Kerja macam biasa. Jalan pagi tidak sesak. Pagi makan mee goreng pantry RM 1.50. Alhamdulillah. Tapau roti juga dari MESRA. Oh ada kata-kata MESRA tidak ambil bekalan makanan Bumiputera. Rasa tidak kut. Entahlah. Huhu. Lepas Jumaat dating makan dengan isteri tercinta Nasi Ayam Penyet. Aku coba try Rendang Ayam namun jauh dari spesifikasi. Sekali sahaja rendang. Lain kali kembali Ayam Penyet sahaja. Tapi begitulah kehidupan. Kadangkala cuba benda baru tidak semestinya ok. Tapi kurang-kurang mencuba bukan? OH petang awal pulang. Bungkusan Ayam PEnyet Gulai panas dan burger bakar RM 6.00. Ayam penyet dia amat pedasan pulop. Malam tidurlah apa lagi!

Sabtu 16 Novembet 2013
Yahoo.com ! Hujung minggu ! Bangun pagi basuhan baju kemudian beli makanan pagi berat nasi lemak dan kueh mueh. Lepas itu 11 pagi lebih pergi ke `rumah` Kajang hendak memilih kabinet dapur `percuma`! Lepas itu bungkus nasi minyak sedap Djue. Petang jam 3 sudah hujan! 3.30 petang orangan `grill` datang ukur untuk modifikasi `grill` lepas `flooring` siap. Cabut bawa balik ke kilang itu `grill`. Malam makan bungkus `Chicken Rice Shop`. Nasi dan ayam sedap boleh tahan. Tapau juga Cool Blog - Cendol!

Oh bebelan di bawah >
UPSR sudah keluar dan bermacam - macam keputusan ada. Waktu saya tahun 1994 Alhamdulillah saya dapat 4A dan semua sekali mungkin 30 orang mendapat 4A. Saya juga ditawarkan ke Sekolah Agama Batu9 dan SDAR. Saya memilih SDAR. Kini ada yang dapat macam-macam dan bagi saya UPSR hanya satu persinggahan sebelum ke peringkat seterusnya. Kereta ke apa itu masing2 :) Oh tidak lupa masa saya UPSR memang ekstrem setiap bulan ada UPSR olok-olok dan keputusan boleh menentukan turun dan naiknya dari kelas! Saya pernah turun kelas sehari semalam kerana gagal dalam KARANGAN. Setelah rayuan maka saya boleh kembali ke kelas saya asal semula. Terima kasih Ghadap dan Hatadi dan lelain~

   

 kata - kata ini hari : If you do what you’ve always done, you’ll get what you’ve always gotten. –Tony Robbins
 

laman web hari ini : Departures By Udey Ismail
  __________________________________________________


0 Responses to “::: pasca :::”

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


Lilypie Fourth Birthday tickers Daisypath Next Aniversary Ticker Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers

AboutMe

  • I'm reef
  • From Kerteh New Town, Terengganu, Malaysia
  • The Last Man Standing
  • My profile

Previous posts

Archives

[Hidup Mesti Terus]

Lingkaran

Lakaran

Liputan

Lingkungan

Lembaran

Lebuhraya

Lengkapan

Lampiran

Laluan

Katakanlah





target= target=!--################################# Put your links here ############################################--_blank