FREEDOM! FOREVER!



::: singgah :::


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...




===============================
Linkin Park
Skin To Bone
===============================

Skin to bone, steel to rust
Ash to ashes dust to dust
Let tomorrow have its way
With the promises we made
Skin to bone, steel to rust.

Ash to ashes, dust to dust
Your deception, my disgust
When your name is finally drawn,
I'll be happy that you're gone
Ash to ashes, dust to dust.

[Chorus:]
(aaah) ash to ashes, dust to dust
(aaah) skin to bone and steel to rust

Right to left, left to right
Night to day and day to night
As the starlight fades to gray,
I'll be marching far away
Right to left and left to right

[Chorus:]
(aaah) ash to ashes, dust to dust
(aaah) skin to bone and steel to rust

Let tomorrow have its way?
With the promises betrayed?
Skin to bone and steel to rust [x3]


 p/s : Alhamdulillah sudah `discharge` .

Selasa 10 Sep

Malam dalam 7.50 isteri tersayang hantar ke PCMC . Dalam 8.10 malam sudah sampai . Drop sahaja kerana ingin segera untuk melihat Alyaa . Kesian kerna sakit sangat gigi isteri saya singgah dahulu di Klinik Gigi . Doktor cadangkan untuk buat `crown` . Oh saya pula sempat ke MyNews di PCMC membeli roti , air markisa , majalah Libur dan majalah GLAM Lelaki . Kemudian barulah laporkan diri ke kaunter . Saya ditempatkan di bilik 5G - 10 . Dalam 8.30 malam sudah di bilik . Tukar baju hospital kemudian layan TV sahaja sebelum tidur . Esok kena bangun pagi untuk ke `operation theatre` . Sempat tengok Akademi Fantasia 2013 . Sangat FORMAL . Tiada drama seperti zaman muda - muda . ZzzzZZzzzz .

Rabu 11 Sep

6.00 pagi `nurse` sudah datang check Blood Pressure dan serahkan baju untuk `surgery` . 6.50 juga baru bangun . Kemudian bersiap - siap untuk ke OT . Abah pagi - pagi sudah datang melawat sekejap . Dalam 8.00 pagi begitu sudah kena tolak dengan `nurse` ke OT . Dalam 8.30 pagi baru tolak ke OT . 30 minit juga di landing bay . Ada 2 orang juga yang ke OT juga . Ada juga Afiq yang masih setia di PCMC . Dahulu dia kawan karib waktu saya di `burn unit` . Setelah tolak ke OT , macam biasa cucuk drip masuk ubat bius , sedut gas 2 - 3 kali kemudian ZZZzzZZZzzz . Sedar - sedar sudah siap . Kulit belah kiri perut pula diambil kali ini untuk muka belah kiri bawah sedikit . Dalam 11 lebih begitu sudah ditolak ke bilik . ISteri tercinta sampai selepas itu . Boleh makan `lunch` tetapi kena sangat amat barhati-hati . Makan nasi ayam ! Sepanjang petang santai sambil tengok TV . Macam-macam isteri tercinta borongan dari bawah . Terima kasih ! Malam pula makan bubur ikan dengan sup labu . Dr Yap datang melawat kejap kata esok boleh pulang ! Memang sihat amat sekali . Alyaa malam ni tidur dengan nenek dan atuk dia . Malam tengok TV sebelum tidur . Isteri tercinta teman malam ini . Layang Titanic kejap sampai 12 . Macam biasa `nurse` melawat jam 10.00 malam untuk periksa tekanan darah dan juga suhu .

Khamis 12 Sep
Pukul 6.30 pagi sudah bangun . Subuh ! Kemudian isteri tercinta bersiap - siap untuk pergi kerja . Sarapan pagi roti dengan sapuan mentega juga `yogurt` kosong bersama milo . Nyum ! Kemudian santai tunggu nak `discharge` . Pukul 8.00 pagi gituh Dr Yap dah datang melawat . Hari Sabtu ni check on then Rabu depan boleh buka jahit insyaAllah . Dalam 12 lebih makan tengahari nasi lauk ikan juga dumpling sayur . Dalam 1 lebih `discharge` . Kena duduk kerusi roda tapi sebab jaga perut ada `donor` site . Wifey anto balik then sambung kerja . Balik layan Alyaa sahaja ini : )


 

kata - kata ini hari :
  1. Sometimes life just seems like chapters. Some good, some bad, but all come together to create the story of our lives.

  laman web hari ini : WanderLustDJ

  __________________________________________________


0 Responses to “::: singgah :::”

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


Lilypie Fourth Birthday tickers Daisypath Next Aniversary Ticker Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers

AboutMe

  • I'm reef
  • From Kerteh New Town, Terengganu, Malaysia
  • The Last Man Standing
  • My profile

Previous posts

Archives

[Hidup Mesti Terus]

Lingkaran

Lakaran

Liputan

Lingkungan

Lembaran

Lebuhraya

Lengkapan

Lampiran

Laluan

Katakanlah





target= target=!--################################# Put your links here ############################################--_blank