FREEDOM! FOREVER!



::: yayasan :::


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...




=====================================================
Indah Cintaku - Nicky Tirta / Vanessa Angel
====================================================


Kuingin kau tahu, ku ingin kau selalu
Dekat denganmu setiap hariku
Sudahkah kau yakin untuk mencintaiku
Ku ingin hnya satu tuk selamanya

Ku tak melihat dari sisi sempurnamu
Tak peduli kelemahanmu
Yang ada aku jatuh cinta karena hatimu

Cintaku tak pernah memandang siapa kamu
Tak pernah menginginkan kamu lebih
Dari apa adanya dirimu selalu

Cintaku terasa sempurna karena hatimu
Selalu menerima kekuranganku
Sungguh indah cintaku

Sudahkah kau yakin untuk mencintaiku
Ku ingin hanya satu tuk selamanya

Ku tak (ku tak) melihat dari sisi sempurnamu
Tak peduli kelemahanmu
Yang ada aku jatuh cinta karena hatimu

Cintaku tak pernah memandang siapa kamu
Tak pernah menginginkan kamu lebih
Dari apa adanya dirimu selalu

Cintaku terasa sempurna karena hatimu
Selalu menerima kekuranganku
Sungguh indah cintaku, cintaku

Cintaku tak pernah memandang siapa kamu
Tak pernah menginginkan kamu lebih
Dari apa adanya dirimu selalu

Cintaku terasa sempurna karena hatimu
Selalu menerima kekuranganku
Sungguh indah cintaku
Sungguh indah cintaku, indah cintaku

 

 p/s : Khamis 5 September 2013
Oh sudah genap 2 minggu aku disarankan `MC` . Teringat apa khabar pejabat daku ? Moga pengurus aku masih mengenaliku . Baru hendak kamcing dengan penghuni pejabat . `MC` x best . X produktiviti . Cepatlah minggu hadapan untuk `skin graft` kiri sahaja . Tidak mahu dah ! Ya Allah mudahkanlah segala urusan hambaMU ini . 

Tadi pergi jumpa Interior Designer sudah siapkan `quotation` . Boleh tahan juga itu dia punya harga! Tetapi hiasan memang kami suka ( saya dan isteri ) . Lepas itu bayar pengeras pada UDA untuk membuat kerja - kerja di rumah baru kami . Kemudian tapau di Gulai PAnas . Saya macam biasa makan ikan bakaq sedap amat . ISteri saya pergi ke pejabat semula bekerja .

Tadi tengok sedikit drama dari kisah benar `Soldadu Merah` . Ia mengenai rampasan tebusan di Bangunan AiA Jalan Ampang tahun 1975 . Lama itu ! Perampas dari JRA ( Japan Red Army ) / ala teroris gitu . Terus cari dokumentari dia ada di youtube keluar CI Channel . Aku memang suka sejarah-sejarah ini . Dari silamlah kita belajar akan datang gituh .

Oh harga minyak tidak naik ye kawan-kawan . Cuma subsidi dikurangkan 20 sen untuk Ron 95 dan Diesel . Rasionalisasi subsidi katanya . AKu bukan pakar ekonomi . Aku bukan pakar itu ini . Aku cuma pernah sekali shaja ke pelantar gerudi dan untuk dapatkan setitis minyak bukan mudah . Prosesnya makan tahun dan modalnya dari jutaan kini jadi billion . Tetapi itu biarlah kami yang alami sahaja tahu . Apa sahaja keputusan kerajaan kita terima kan ? Tetapi yang saya kamu dia tidak nampak mana perginya nanti penjimatan 1.1 BILLION itu ? Kami cuma ingin rumah harga patut ( kini tidak patut ) , kereta harga patut ( kini cukai 100 % ) , pengangkutan yang cekap ( kini sedang bina MRT ) dan kerajaan yang tidak tiris ( kini dengar mark up agak tidak patut ) . Ya saya mampu tapi kalau yang lain kasihan juga . Oh bagaimana ingin beli AUDI A8 gini ?

   

 kata - kata ini hari : People often say that motivation doesn’t last. Well, neither does bathing.  That’s why we recommend it daily. –Zig Ziglar

   

 laman web hari ini : Susue Good Day
  __________________________________________________


0 Responses to “::: yayasan :::”

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


Lilypie Fourth Birthday tickers Daisypath Next Aniversary Ticker Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers

AboutMe

  • I'm reef
  • From Kerteh New Town, Terengganu, Malaysia
  • The Last Man Standing
  • My profile

Previous posts

Archives

[Hidup Mesti Terus]

Lingkaran

Lakaran

Liputan

Lingkungan

Lembaran

Lebuhraya

Lengkapan

Lampiran

Laluan

Katakanlah





target= target=!--################################# Put your links here ############################################--_blank