FREEDOM! FOREVER!



::: gaul :::


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...




=========================================================
Misiku Kuza - Roman (OST Misiku Kuza)
=========================================================

Tak pernah terjadi dalam hidupku
Seorang seindah dirimu
Bila kupejamkan mata
Hanya itu yang kurasa

Tak pernah terjadi dalam hidupku
Seorang persis seperti kamu
Bila kupejamkan mata
Seolah dirimu menjelma

Tiada apa yang kusuka tentang dirinya
Namun aku akui aku dah jatuh cinta
Tiada apa yang kusuka
Tapi perasaanku tak dapat nafi 
Aku mendambakannya

Korus
Dapatkah kumilikimu Misiku Kuza
Setia bersama denganmu selamanya
Pegang tanganmu, hidup denganmu
Nantikan aku

Dapatkah jadi milikmu Misiku Kuza
Denganku kita terus kekal bersama
Pegang tanganmu, hidup denganmu
Nantikan aku

Tak pernah terjadi dalam hidupku
Seorang seperti kamu
Bila kupejamkan mata
Seolah dirimu menjelma

Tiada apa yang kusuka
Tapi perasaanku tak dapat nafi
Aku mendambakannya

Ulang Korus

Tiada apa yang kusuka
Tetapi perasaanku tak dapat nafi 
Aku mendambakannya

Ulang Korus


p/s : Selasa 17 September 2013
Selamat hari selasa . Oh hari ini isteri saya buat `crown` pada gigi di Klinik Pergigian sekitar rumah. Sebelum itu kami `dating` dahulu makan roti canai di mamak `feveret` . Jam 8.40 pagi hantar isteri ke klinik pula . Saya pula pergi basuh kereta di `wash car` . Berkilat itu . Sambil menunggu sempat membaca buku WTF - PRoperty sedikit . Dekat jam 11.00 isteri saya sudah siap buat gigi . Kemudian sempat ke UDA tanya kod warna untuk dinding rumah . Dalam 11.40 pula pihak `alarm` datang . Harga ok maka kami `deal` terus . Lapar pula rasa kami makan dulu di Gulai Panas . Kemudian 12.50 pula kami bergegas ke Puchong untuk ambil sinki dan hood / hob . Jauh GARMIN bawa jalan - jalan dalam . Mencabar juga cari . Alhamdulillah jumpa kedai sinki . Kedai hood / hob pun tidak jauh . Ambil hood / hob habis penuh bonet sampai tiada nampak belakang . Uhuks . Solat dahulu kemudian hantar barangan ke rumah pula . Tunggu pula kabinet dapur dan almari datang . Sampai - sampai dia ukur semua dan boleh ikut `ID` yang kami sudah ada . Encik Grill pun singgah ambil baki pembayaran . Ambil Alyaa kemudian tapou lauk sahaja kami . Malam kepenatan amat agak . Oh esok ingin jumpa DOKTOR pula . insyaAllah Ya Allah mudahkan semua !

   

 kata - kata ini hari : It’s not the years in your life that count. It’s the life in your years. –Abraham Lincoln
 

laman web hari ini : BuzZera
  __________________________________________________


0 Responses to “::: gaul :::”

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


Lilypie Fourth Birthday tickers Daisypath Next Aniversary Ticker Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers

AboutMe

  • I'm reef
  • From Kerteh New Town, Terengganu, Malaysia
  • The Last Man Standing
  • My profile

Previous posts

Archives

[Hidup Mesti Terus]

Lingkaran

Lakaran

Liputan

Lingkungan

Lembaran

Lebuhraya

Lengkapan

Lampiran

Laluan

Katakanlah





target= target=!--################################# Put your links here ############################################--_blank