FREEDOM! FOREVER!



::: dejavu :::


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...





======================================================
Butterfly - Melly Goeslaw / Andhika Pratama 
(Lagu Tema OST Deejavu di Kinabalu) 
======================================================

Ketika waktu mendatangkan cinta
Aku putuskan memilih dirimu
Setitik rasa itu menetes
Dan semakin parah

Bisa ku rasa getar jantungmu
Mencintaiku apa lagi aku
Jadikanlah diriku
Pilihan terakhir hatimu

Reff:
Butterfly terbanglah tinggi
Setinggi anganku untuk meraihmu
Memeluk batinmu yang sempat kacau
Karna merindu

Butterfly fly away so high
As high as hopes I pray
To come and reach for you
Rescuing your soul
That previous messed up false me and you

Jalan ini jauh
Namun kita tempuh
Bagai bumi ini
Hanya milik berdua

Biar ku berlebihan
Mendekatimu
Namun ku tunggu

Repeat reff


p/s : Melly Goeslow punya lagu juga ! Tapi tidak apa kerana lagu Melly Goeslow tidak pernah mengecewakan . Lagu ini merupakan lagu tema `Dejavu di Kinabalu` . Saya baru berkesempatan tengok satu episod sahaja . Macam menarik juga . Apa itu Dejavu ? Dejavu itu merupakan keadaan di mana apabila berlaku kita seakan menyedari pernah mengalami atau berada di tempat itu sama ada di dalam realiti atau mimpi sebelum ini . Saya pernah Dejavu dari mimpi di mana apabila sesuatu situasi ata tempat saya teringat pernah mimpikannya .

Semalam terdapat kebakaran di atas kapal tangki 'Bunga Alpinia' milik MISC Berhad, di sini awal hari ini menyebabkan seorang anak kapal terbunuh dan empat lagi masih hilang. Letupan yang berlaku dalam kebakaran pada 2.30 pagi itu, menggegarkan Labuan. Saya agak terkejut mendengar kejadian itu . Melihat dari YouTube gas metanol terbakar mengingatkan saya kisah lalu . Saya mendoakan Allah mudahkan semua urusan terutama menjumpai yang masih hilang itu . Moga Ramadhan beri kekuatan pada kita semua . Al - Fatihah .




   

 kata - kata ini hari : Saya Suka Hitam

   

 laman web hari ini : I can live without money, but I cannot live without love. Judy Garland


  __________________________________________________


0 Responses to “::: dejavu :::”

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


Lilypie Fourth Birthday tickers Daisypath Next Aniversary Ticker Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers

AboutMe

  • I'm reef
  • From Kerteh New Town, Terengganu, Malaysia
  • The Last Man Standing
  • My profile

Previous posts

Archives

[Hidup Mesti Terus]

Lingkaran

Lakaran

Liputan

Lingkungan

Lembaran

Lebuhraya

Lengkapan

Lampiran

Laluan

Katakanlah





target= target=!--################################# Put your links here ############################################--_blank