FREEDOM! FOREVER!



::: hijrah :::


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...





Lemas - Ruffedge

lemas ku dalam dakapan mu
tidak ku sangka kau begitu
inikah lumrah orang bercinta
tiada ruang nafasnya
lemas ku dalam pelukan mu
tidak ku perlu kau begitu
inikah ertinya bercinta
berikan ruang agarku selesa
memang dia orangnya, mula memangnya sempurna
tiada yang buruk darinya
bahagia sentiasa di rasa
tapi kini dah berubah
yang indah jadi derita
aku resah gelisah
yang tinggal hanyalah sakit dan peritnya
kini, aku mula sedari, apa yang telah terjadi
diriku dibebani bayangmu
tapi tu semua dulu, memang ku tidak mahu
teruskan percintaan ini bersamamu
bukanku benci kepadamu
bukanku benci oh watakmu
percayalah kataku, aku rimas, aku lemas
bukanku benci cemburumu
bukanku benci kau ekoriku
percayalah kataku, aku rimas, aku lemas
kini, aku sedari, apa yang telah terjadi
diriku dibebani bayangmu
tapi tu semua dulu, memang ku tidak mahu
teruskan percintaan ini bersamamu
katakan apa yang harus aku lakukan agar kau mengerti
Oh oh oh oh oh




p/s : hijrah? mari berhijrah. lama dah tahun baru maal hijrah. macam lambat sahaja post ini. oh tidak tidak. hijrah ke arah lebih baik. apa maksud lebih baik? sudah baikkah? lebih baik diri sendiri terutama baik disisi dilihat Maha Pencipta. eh lagu lemas dari RE ni cambest jek. benar cinta kadangkala melemaskan. namun kita yang memilih tahap kelemasannya. lemas di lautan hindi, lautan atlantik, north sea, sungai, atau swimming pool. berbalik pada gambar atas pula merupakan kapal angkasa `buran` dari Soviet Union. tidak berjaya terkandas di tengah jalan kerana masalah kewangan dan soviet yang berpecah. sempat pun ke orbit tanpa manusia. ek pagi-pagi dah tengok discovery channel. camtuhlah hidup aku sekarang ini. ngadap tv segala yang ada dalam itu. syukur ada astro banyaklah channel leh tekans. oh selamat memulakan kerja kepada saudara tart dan seli. oh aku pun mahu kerja. oh oh oh. tahniah izue dengan camera barunya. syabas. esok sudah jumaat. esokkah hari yang sama atau ada yang lain? oh oh oh.
_____________________________________________________________________________________


0 Responses to “::: hijrah :::”

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


Lilypie Fourth Birthday tickers Daisypath Next Aniversary Ticker Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers

AboutMe

  • I'm reef
  • From Kerteh New Town, Terengganu, Malaysia
  • The Last Man Standing
  • My profile

Previous posts

Archives

[Hidup Mesti Terus]

Lingkaran

Lakaran

Liputan

Lingkungan

Lembaran

Lebuhraya

Lengkapan

Lampiran

Laluan

Katakanlah





target= target=!--################################# Put your links here ############################################--_blank