FREEDOM! FOREVER!



::: pertengahan perjalanan :::


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...





Kumpulan : Sejati
Tajuk : Bila Bunga Dipetik Orang

Sunyi di hati ku
Bila bunga di petik orang di taman
Walaupun ku jaga dan ku siram
Ku jaga kembangnya

Sang kumbang merana
Tiada bunga
Bungaya tiada dua
Moga ia kembali ke asalnya
Yang masih menanti

Tiada ku lupa kemesraan, kejujuran itu
Tapi mengapakah kau berubah
Tak seperti dulu
Aku tersiksa diri merana
Kerana dikau wahai bungaku
Lupakan dia kekasih baru
Yang kau tak kenal isi hatinya
Aku mengharapkan kembalilah
Wahai kau bunga jangan pergi

Ku tetap menunggu merinduimu
Walaupun di balik awan
Jangan rosakkan hati ini
Yang suci abadi

p/s : cuti pertengahan semester bermula esok. saya esok atau ahad atau isnin
baru pulang kerna menyiapkan projeks. lagu sedih dari sejati. huhu. bunga di petik
orang. janganlah petik bunga saya apa apa pun. penat saya siram dan baja bunga saya
ini. eh bunga saya di mana ya. rindu pula padanya. bunga saya kedua ibu bapa saya.
eh itulah bunga mewangi mekar di hati. bunga oh bunga. ===<@
________________________________________________________________________________________


0 Responses to “::: pertengahan perjalanan :::”

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


Lilypie Fourth Birthday tickers Daisypath Next Aniversary Ticker Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers

AboutMe

  • I'm reef
  • From Kerteh New Town, Terengganu, Malaysia
  • The Last Man Standing
  • My profile

Previous posts

Archives

[Hidup Mesti Terus]

Lingkaran

Lakaran

Liputan

Lingkungan

Lembaran

Lebuhraya

Lengkapan

Lampiran

Laluan

Katakanlah





target= target=!--################################# Put your links here ############################################--_blank