FREEDOM! FOREVER!



::: pintar :::


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...




=======================================
Cinta Terbaik – Syed Shamim
=======================================

Sempurnaku miliki
Rasa yang tak pernah terjadi
Cinta yang datang melepas semua
Dahaga luka lama
Biarkan cintaku selalu bersemi
Dan selalu menjadi cinta terbaik
Jangan pernah kita akhiri
Cinta yang terjalin biar indah sampai nanti

Sempurnaku miliki
Rasa yang tak pernah terjadi
Takkanku ingin ini berakhir
Tak selamanya bersama

Biarkan cinta kita selalu bersemi
Dan selalu menjadi cinta terbaik
Jangan pernah kita akhiri
Cinta yang terjalin biar indah sampai nanti

Biarkan cinta kita selalu bersemi
Dan selalu menjadi oh cinta terbaik
Jangan pernah kita akhiri
Cinta yang terjalin biar indah sampai nanti

Biarkan cinta kita selalu bersemi
Dan selalu menjadi cinta terbaik
Jangan pernah kita akhiri
Cinta yang terjalin biar indah sampai nanti


 p/s : Khamis 12 Mac 2015
Pengurusan tiada bermula ini hari ada kursus katanya. Hari ini dipenuhikan dengan melakukan kerja rutin harian. Tengahari ke PCMC ingin mengambil topeng namun topeng tiada pula lagi. Sob sob sob. Mengubati kecewa dengan beli cokelat di Cold Storage. Petang dekat jam 6.00 juga pulang macam biasa persiapan untuk esok Jumaat rutin dengan PENGURUS.

Jumaat 13 Mac 2015
Friday da 13. Macam cerita movie pula. Macam biasa pergi sendiri menaiki Myni Kupar awal. Sampai KLCC 7.30 pagi. Buat air di pantry sahaja dengan roti Presto Magic Street Ahli silat mata. Mesyuarat sampai 9.50 pagi juga macam-macam amanat dan amanah woooo. Tanggungjawab untuk NEGARA ! Semangat. Sambung kerja sampai Jumaat. Jumaat macam biasa di MEnaRA satu sahaja. Dekat. Heh heh. Lepas Jumaat tapau roti jala kuah kari rezeki dengan tehh ais kaw kaw tidak perlu beratur panjang. PEtang lewat juga pulang kerana ada sambung tugasan untuk kawan yang kena ke Concorde pula. Malam santai sampai beli nasi kukusan.

Sabtu 14 Mac 2015
Bangun awal! PRojek ke Puchong untuk sessi fotografi Groupon kekanak. Bertolak 9.45 pagi juga sempat isi minyak. Berdasarkan WAZE Alhamdulillah sampai juga lalui LDP yang sangat padat amat terlalu walau hujung minggu. 10.30 pagi tiba. Kedai tingkat atas. Daftar diri kemudian ke tingkat lagi atas tempat baju dan juga studio. Not bad juga dengan tawaran harga bernas Groupon untuk harga kurang RM50.00 tunai. Uhuks. Dia `offer` untuk Hannah fotografi juga. Ambillah. Alyaa 3 baju manakala Hannah 2 baju. Gigih juga selang seli untuk sessi Hannah dan Alyaa. Hannah pun berikan kerjasama yang comel dan pelik apalah benda dibuat ini. Alyaa pula sampai lapar dan habis mood jugalah. Uhuks. Dekat 12.30 tengahari juga selesai. Syukur.

Isteri tercinta dan kami hala ke NU Sentral pula untuk makan. Tidak susah jalan sebab ke KL Sentral sahaja. Parking baru pun di bawah. Parking kalau lambat penuh juga. Tiba di NU Sentral sekitar 1.20 tengahari. Puas juga mahu cari tempat makan yang terletak atas di tingkat 4 dan tingkat 5. Kami makan di Manhattan Fish Market set `seafood` bakar. Banyak jugalah set. Alyaa dapat makan aiskrim sedap juga. Ada juga Nandos, Tony Romas, Ayam Ponyet, McD, KFC, Melut&Thyme dan lelain di sana. Lepas makan solat zohor di situ. Cabaran sebab surau lelaki dan wanita tingkat lain , 2 dan 3. Tidak apa bergiliranlah jaga anak-anak. Huhu. Sambung pusing dan minum petang pula di Espresso Lab. Kopi sana memang layan. Hannah dah agak ngantuk lepas minum-minum kopi pulanglah kami ke rumah. Uhuks. Ikut jalan CM dan PUDU terlihat Petaling Street tempat beli-belah zaman sekolah dan U. Banyak juga kereta di jalanan walau hujung minggu. Malam makan burger bakareto tunggu 30 minit.

Ahad 15 Mac 2015
Patut ada kekemasan rumah namun ditangguhkan atas sebab-sebab tertentuan. Huhu. Lepas itu kami kemas sendiri rumah pula. Petang baru keluar LunNer. Lunch+Dinner di TEXAS. Jauh tuh konion. Alhamdulillah mak dan abah Selamat tiba dari Umrah. Beli Belah di 99 dan lepas Asar singgah rumah emak. Habis dobian juga semua pakaian. Oh misi mencari sekolah Alyaa pula. Esok esok esok kerja!

Isnin 16 Mac 2015
Cuti sekolah. Jalan pantas. Sejam tepat BTHO-KLCC termasuk hantar Hannah + Alyaa! Slow ini hari slow very the slowing down in the parking.

 

 kata - kata ini hari : “If you did not care at all what anyone else thought about you, what would you do differently or change in your life?” – Brain Tracy

 

 laman web hari ini : Nan NooR

 

__________________________________________________


0 Responses to “::: pintar :::”

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


Lilypie Fourth Birthday tickers Daisypath Next Aniversary Ticker Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers

AboutMe

  • I'm reef
  • From Kerteh New Town, Terengganu, Malaysia
  • The Last Man Standing
  • My profile

Previous posts

Archives

[Hidup Mesti Terus]

Lingkaran

Lakaran

Liputan

Lingkungan

Lembaran

Lebuhraya

Lengkapan

Lampiran

Laluan

Katakanlah





target= target=!--################################# Put your links here ############################################--_blank