FREEDOM! FOREVER!



::: ikrar :::


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...





---------------------------
Rapuh - Opick
---------------------------
Detik waktu terus berjalan
Berhias gelap dan terang
Suka dan duka
Tangis dan tawa
Tergores bagai lukisan

Seribu mimpi berjuta sepi
Hadir bagai teman sejati
Di antara lelahnya jiwa
Dalam resah dan air mata
Ku persembahkan kepadaMu
Yang terindah dalam hidupku

Meski ku rapuh dalam langkah
Kadang tak setia kepadaMu
Namun cinta dalam jiwa
Hanyalah padaMu

Maafkanlah bila hati
Tak sempurna mencintaiMu
Dalam dada ku harap hanya
Dirimu yang bertakhta

Detik waktu terus berlalu
Semua berakhir padaMu


 
 p/s : Isnin 4 March 2013 . Hari ini . Sudah bulan Mac rupanya . Aku masih termanggu di sini lagi . Sudah hampir 2 minggu MC . MC sampai hujung minggu ini . Minggu lepas Jumaat 1 March 2013 saya bertemu fisioterapi dan selesaikan `dressing` dengan jururawat . Berbincang dengan fisioterapi tentang perancangan Doktor Plastik . Beliau kata teruskan sahaja insyaAllah ok . Petang lepas Jumaat baru `dressing` . MAsih belum boleh buka / kena air sepenuhnya lagi . Pulang awal ke rumah terkejut ada Pakcik SAudara saya datang singgah sebentar pula . Dia singgah ada urusan negara katanya . Kita juga dikejutkan dengan apa yang berlaku di Lahad Datu . Moga selamat semua hendaknya InsyaAllah . Sabtu 2 March 2013 saya bergegas ke pejabat saya di KLCC kerana ada urusan untuk diselesaikan . Terkejut dalam bersedia dalam melihat kubikel baru yang agak minimalis dan comel . Sudah tidak banglo seperti dahulu . Barulah SOHO . Ingat sejam jadi 2 jam juga di pejabat ! Saya bungkus nasi Ayam Penyet untuk isteri saya dan saya bungkus lauk mamak beserta Gong Cha . PEtang kami menemani isteri saya ke Klinik Gigi untuk mencabut giginya . Aduh sakit nya . Kasihan dia . Oh saya perlu study ini namun baru gear satu . Semangat !

   

 kata - kata ini hari :   β€œIn a dark time, the eye begins to see.” 
― Theodore Roethke 
laman web hari ini : Jabatan Perhutanan Malaysia

  __________________________________________________


0 Responses to “::: ikrar :::”

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


Lilypie Fourth Birthday tickers Daisypath Next Aniversary Ticker Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers

AboutMe

  • I'm reef
  • From Kerteh New Town, Terengganu, Malaysia
  • The Last Man Standing
  • My profile

Previous posts

Archives

[Hidup Mesti Terus]

Lingkaran

Lakaran

Liputan

Lingkungan

Lembaran

Lebuhraya

Lengkapan

Lampiran

Laluan

Katakanlah





target= target=!--################################# Put your links here ############################################--_blank