FREEDOM! FOREVER!



::: kata :::


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...





19 Ogos 2019

10 tahun lagi
Berapakah umur saya?
Sudah 37 tahun
Di manakah saya tatkala itu

5 tahun lagi

Apakah jawatan saya
Tidak diketahui
Tidak siapa tahu

2 tahun lagi

Amat sekejap saya
InsyaAllah saya dah jadi bapa dah
Makin mendewasa

Yang penting kita
Boleh mencorak masa
Merancang usia
Melakar destinasi

Rabu 19 Ogos 2009


p/s : yeay tadi Doktor H M Tuah datang ke syarikat saya memberikan ceramah motivasi. lama kut saya tidak mendengar ceramah motivasi secara `live`. agak memberikan sedikit dorongan tenaga begitu. pada belah pagi pula pengurus besar memberikan kata-kata sokongan untuk bekerja keras tatkala ekonomi dunia semakin parah. ramai pekerja-pekerja diberhentikan. bagi saya bersyukurlah kita apa ada juga lakukan terbaik selagi mampu.kan kan kan. betul betul betul. yeay Jumaat pergi kelas antenatal di KSH. selamat sihat jiran saya yang isterinya ditahan hospital.

kata - kata ini hari : Let those find fault whose wit's so very small,
They've need to show that they can think at all;
Errors, like straws, upon the surface flow;
He who would search for pearls, must dive below.

~ John Dryden ~

laman web hari ini : Dr. Tuah.



__________________________________________________


0 Responses to “::: kata :::”

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


Lilypie Fourth Birthday tickers Daisypath Next Aniversary Ticker Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers

AboutMe

  • I'm reef
  • From Kerteh New Town, Terengganu, Malaysia
  • The Last Man Standing
  • My profile

Previous posts

Archives

[Hidup Mesti Terus]

Lingkaran

Lakaran

Liputan

Lingkungan

Lembaran

Lebuhraya

Lengkapan

Lampiran

Laluan

Katakanlah





target= target=!--################################# Put your links here ############################################--_blank