FREEDOM! FOREVER!



::: gempar ::::


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...





===========================
Sebelum Terlambat > Radja
===========================

Selama ini aku jauh dari-Mu
Selama ini aku ingkar pada-Mu
Begitu banyak dosa yang kulakukan
Hingga ku merasa diri penuh dosa

Sekati kulupa sekati kuingat
Ku ingin diriku betobat

Ampuni aku dari dosa-dosa
Yang kulakukan pada-Mu Ya Allah
Ampuni aku dari kesalahan
Yang kulakukan

Begitu banyak dosa yang kulakukan
Hingga kumerasa diri penuh dosa

Kekadang kulupa kekadang kuingat
Ku ingin diriku betobat

Ampuni aku dari dosa-dosa
Yang kulakukan pada-Mu Ya Allah
Ampuni aku dari kesalahan
Yang kulakukan pada-Mu Ya Allah

Astagfirullah...
Astagfirullah...
Ampuni aku Ya Allah

p/s : Al - Fatihah buat Allahyarham Asri. Semangatlah wahai saya. Walau cabaran itu masih ada.

kata - kata ini hari :
Time will rust the sharpest sword,
Time will consume the strongest cord;
That which molders hemp and steel,
Mortal arm and nerve must feel.

~ Walter Scott ~

laman web hari ini : Azwazwan
__________________________________________________


0 Responses to “::: gempar ::::”

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


Lilypie Fourth Birthday tickers Daisypath Next Aniversary Ticker Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers

AboutMe

  • I'm reef
  • From Kerteh New Town, Terengganu, Malaysia
  • The Last Man Standing
  • My profile

Previous posts

Archives

[Hidup Mesti Terus]

Lingkaran

Lakaran

Liputan

Lingkungan

Lembaran

Lebuhraya

Lengkapan

Lampiran

Laluan

Katakanlah





target= target=!--################################# Put your links here ############################################--_blank