FREEDOM! FOREVER!



::: imbas :::


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...





awak
esok saya ingin ke laut
ingin tenangkan lagi damai jiwa
ada kerja di sana

kamu
esok kami mahu naik helikopter
untuk ke pelantar
tapi perlu transit

engkau
aku pergi untuk sekejap sahaja
minggu depan aku balik
kita minum kopi kat Paka

`nama dirahsiakan`
terima kasih ini malam
malam ini tiada saya lupakan
kerana ini malam 1 muharram

rumetku
pasti sudah tiba di rumah dengan isteri tersayang
saya bangga rumet saya dah kawen
dah bahagia dia

dia
maafkan diri
diri ini insan biasa
sangat biasa tiada apa-apa

saya
hari ini 1 muharram
berhijrahlah saya
ke era baru....

9jan2008@bilikku

p/s : esok. saya akan ke pelantar. semoga saya selamat tiba dan pergi.

kata - kata ini hari : One's life has value so long as one attributes value to the life of others, by means of love, friendship, indignation and compassion. ~ Simone de Beauvoir

laman web hari ini : The Kingdom
__________________________________________________


0 Responses to “::: imbas :::”

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


Lilypie Fourth Birthday tickers Daisypath Next Aniversary Ticker Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers

AboutMe

  • I'm reef
  • From Kerteh New Town, Terengganu, Malaysia
  • The Last Man Standing
  • My profile

Previous posts

Archives

[Hidup Mesti Terus]

Lingkaran

Lakaran

Liputan

Lingkungan

Lembaran

Lebuhraya

Lengkapan

Lampiran

Laluan

Katakanlah





target= target=!--################################# Put your links here ############################################--_blank