FREEDOM! FOREVER!



::: harus :::


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...





------------------------------------------
Dewa 19 - Cintaku Tertinggal Di Malaysia
------------------------------------------

Tak pernah ku sangka
Jauh dari kamu
Membuat aku menderita
Sejak pertama bertemu denganmu
Di negara mu yang indah

Aku di sini mengenang kamu
Meski aku tak lagi sendiri
Ku mulai fikir tuk tinggalkan
Kekasihku di Jakarta

*Duhai kekasihku
Cintaku tertinggal di Malaysia
Haruskah ku kembali untuk bersamamu
Duhai kekasihku
Haruskah ku tinggalkan semuanya yang ku miliki
Untuk hidup bersamamu

Mungkinkah kamu cinta terakhirku
Mungkinkah kamu cinta matiku
Ku mulai berfikir untuk tinggalkan
Kekasihku di Jakarta

Repeat *

Untuk ku serahkan hidupku
Untuk ku serahkan matiku

Berilah aku satu
Keyakinan untuk..
Kekuatan untuk..
Kesungguhan untuk..
Bisa tinggalkan semua untukmu..

p/s : ura - ura menyatakan saya akan pulang ke KLCC. andai benar. 3 / 12 saya sudah berada di KLCC. andai tidak, saya masih di kerteh. ya. macam tiada percaya. saya amat bangat suka sama ini lagu. entahlah. semalam berpeluang ke muar menghadiri majlis nikah sahabat karib menaiki nissan skyline. memang laju namun.... ya ya ibu saya sudah angkat vaio merah~ huh~

kata - kata ini hari : Hatred which is completely vanquished by love passes into love: and love is thereupon greater than if hatred had not preceded it. ~ Baruch Spinoza

laman web hari ini : OzY dA JaZZ DriVER
__________________________________________________


0 Responses to “::: harus :::”

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


Lilypie Fourth Birthday tickers Daisypath Next Aniversary Ticker Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers

AboutMe

  • I'm reef
  • From Kerteh New Town, Terengganu, Malaysia
  • The Last Man Standing
  • My profile

Previous posts

Archives

[Hidup Mesti Terus]

Lingkaran

Lakaran

Liputan

Lingkungan

Lembaran

Lebuhraya

Lengkapan

Lampiran

Laluan

Katakanlah





target= target=!--################################# Put your links here ############################################--_blank