FREEDOM! FOREVER!



::: aku kah aku :::


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...





aku kah aku?
masih di bumi suram tronoh ini
menghitung hari yang tidak pasti
ahhh
siapa yang pasti
semalam sudah semestinya semalam
lusa emmm belum lalui lageh
fort minor mendendangkan lagu believe me
rentak ingin sahja aku break dance

aku kah aku?
masih di takuk lama
siapa yang ukur level kita?
usah lihat kiri kanan
biar yang Maha Esa menilai
segala yang dilakukan asal
ikhlas kernaNYA

aku kah aku?
harus kah `hidup baru`
apa yang baru?
andai dalaman masih lama
tidak berubah persepsi
pandangan mata kasar
tidak dapat atasi
mata hati

aku kah aku?
muzik grunge jadi layanan
adeh layan sahaja
semua bulih masuk
pendirian yang penting
apa saja saja

aku kah aku?
yaa aku memang aku
aku yang aku
aku....
_____________________________________________________________________________________


0 Responses to “::: aku kah aku :::”

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


Lilypie Fourth Birthday tickers Daisypath Next Aniversary Ticker Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers

AboutMe

  • I'm reef
  • From Kerteh New Town, Terengganu, Malaysia
  • The Last Man Standing
  • My profile

Previous posts

Archives

[Hidup Mesti Terus]

Lingkaran

Lakaran

Liputan

Lingkungan

Lembaran

Lebuhraya

Lengkapan

Lampiran

Laluan

Katakanlah





target= target=!--################################# Put your links here ############################################--_blank