FREEDOM! FOREVER!



::: esokkah :::


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...





MENCARI CINTA

Di mana akan kucari cinta ini
Setelah semalaman aku menilik ke langit
Tiada juga ku temui wajahmu
di antara kerdipan bintang-bintang

Di mana akan kucari cinta itu
Setelah sepagi aku merenungi ke laut lepas
Tiada juga ku jumpai kasihmu
Bersama ombak yang menghempas ke pantai

Di mana lagi nak kucari cinta
Setelah sepetang aku berlari-lari di tepi pantai
Tiada jua ku nampak namamu terukir
Di atas pepasir nan memutih ini

Di mana akan kucari cinta setelah kau tinggal pergi
Setelah puas aku menerobos di dalam diriku
Tiada jua aku dapati namamu terukir hati ku
Biar sekelumit sebesar biji sawi

Duhai sayang ke mbalilah kepadaku kembalilah
Masih kutunggu kepulanganmu
Terimalah aku kembali terimalah
Semoga kasih kita bersemi kembali.

p/s : esokkah puasa? esokkah ramadhan? esokkah?
_____________________________________________________________________________________


0 Responses to “::: esokkah :::”

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


Lilypie Fourth Birthday tickers Daisypath Next Aniversary Ticker Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers

AboutMe

  • I'm reef
  • From Kerteh New Town, Terengganu, Malaysia
  • The Last Man Standing
  • My profile

Previous posts

Archives

[Hidup Mesti Terus]

Lingkaran

Lakaran

Liputan

Lingkungan

Lembaran

Lebuhraya

Lengkapan

Lampiran

Laluan

Katakanlah





target= target=!--################################# Put your links here ############################################--_blank