FREEDOM! FOREVER!



::: dinding :::


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...




===============================
Tapi Itu Dulu – Amy Mastura
===============================

[*] Ya dulu aku katakan cinta
Ya dulu aku katakan sayang
Ya dulu aku katakan rindu
Padamu selalu hanya padamu
Ya dulu aku rajin merayu
Ya dulu tak berhenti berjanji
Ya dulu aku tak pernah ingkar
Untukmu selalu hanya untukmu

[**] Lalu kini kau datang
Hatimu kalau bimbang
Meminta ku mengulang perasaan
[***] Sayang itu dulu
Dulu saatku tertarik padamu
Kini kamu tak seperti yang dulu
Dulu hanya kau getarkan hatiku
Tapi itu dulu
Saat aku kejar-kejar dirimu
Bermimpi kau bisa jadi denganku
Sayang dulu kau acuhkan cintaku
Sayang itu dulu
Repeat [*], [**] & [***]
Tapi itu dulu
Saat aku kejar-kejar dirimu
Bermimpi kau bisa jadi denganku
Sayang dulu kau acuhkan cintaku
Oh itu dulu
Repeat [***]
Tapi itu dulu
Saat aku kejar-kejar dirimu
Bermimpi kau bisa jadi denganku
Sayang dulu kau acuhkan cintaku
Repeat [***]
Tapi itu dulu
Saat aku kejar-kejar dirimu
Bermimpi kau bisa jadi denganku
Sayang dulu kau acuhkan cintaku
Sayang itu dulu






 

 p/s : Selasa 11 Jun 2013

Karipap ! Aku kena panggil lagi oleh Projek Lebuhraya . Konon boleh lari pada minggu lepas . Pagi-pagi sudah kena panggil untuk diskusi berkaitan forum tertentu . Syukur aku punya sudah persediaan dengan fail - fail tersebut . Tengahari ketemu fisioterapi . Fisioterapi kata agak mencabar juga untuk melakukan `face lift` . Aku terkedu tergezut zomba . Moga Allah mudahkan . Kereta mainan biru kami sudah sampai dari Jepun . Cantik dan berbaloi sekali .Terima kasih KEdai RAkyat 1Nippon. Malam diet makan bihun sup sahaja . Apakah cabaran untuk esok pula ? Oh sambung buat EVENT !


   

 kata - kata ini hari : When you’re up, your friends know who you are.  When you’re down, you know who your friends are.
 

laman web hari ini : Suasa

  __________________________________________________


0 Responses to “::: dinding :::”

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


Lilypie Fourth Birthday tickers Daisypath Next Aniversary Ticker Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers

AboutMe

  • I'm reef
  • From Kerteh New Town, Terengganu, Malaysia
  • The Last Man Standing
  • My profile

Previous posts

Archives

[Hidup Mesti Terus]

Lingkaran

Lakaran

Liputan

Lingkungan

Lembaran

Lebuhraya

Lengkapan

Lampiran

Laluan

Katakanlah





target= target=!--################################# Put your links here ############################################--_blank