FREEDOM! FOREVER!



::: enam belas :::


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...





termenung sendirian kala malam
malam suram langit kelam
akukah yang masih belum lelapkan mata
fikirkan esok yang tiada kepastian
tidak ku pinta jalan sebegini
namun ku gembira ia begini
banyak dipelajari
seminggu lagi bakal
aku tinggalkan bumi tronoh ni
sebak tiba-tiba kala malam
tersentak lamunan kala mps terpasang
lagu `persahabatan` dari `4u2c'
membawa lari sebillion kenangan
pengalaman dalam menuju alam dewasa
aku tidak kesal andai ada kesilapan
aku kesal andai kelukaan yang kutinggalkan
malam makin suram suhu makin menyejukkan
aku makin kaget pada hidup di luar nanti
adakah ada teteman seperti kini
adakah pancaroba luar bakal merubah diri
kini mimpi ku sering bersambungan
tersedar tidur kembali mimpi yang sama
kadangkala ingin terus tidur dibuai mimpi
mimpi yang melebihi igauan
entah
entah bila
entah mana
entah apa
akan ku jejak lagi ke mari
aku sebak
aku sedar
banyak pengalaman manis
pahit getir
masa pergi
masa tinggal
yang penting telah kuguna sebaiknya
mempelajari segala-gala yang perlu
bekalan hari depan
esok
luse
pasti
aku jejak lagi ke mari
pada hari konvokasi.......
_________________________________________________________________________________________


0 Responses to “::: enam belas :::”

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


Lilypie Fourth Birthday tickers Daisypath Next Aniversary Ticker Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers

AboutMe

  • I'm reef
  • From Kerteh New Town, Terengganu, Malaysia
  • The Last Man Standing
  • My profile

Previous posts

Archives

[Hidup Mesti Terus]

Lingkaran

Lakaran

Liputan

Lingkungan

Lembaran

Lebuhraya

Lengkapan

Lampiran

Laluan

Katakanlah





target= target=!--################################# Put your links here ############################################--_blank